امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۱۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، دیدار تیم‌های نساجی و پارس جنوبی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

به گزارش دریای ورزش“، دیدار تیم‌های نساجی مازندران و پارس جنوبی از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر  برگزار شد که در پایان، این دیدار زیر بارش شدید باران  با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه اول تیم نساجی ابتدای بازی مالک توپ و میدان بود و توانست در ۱۰ دقیقه اول چند موقعیت را روی دروازه تیم پارس جم خلق کند ، در ادامه بازی متعادل شد و تلاش دو تیم برای باز کردن دروازه ها راه به جایی نبرد و نیمه اول با نتیجه صفر – صفر با پایان رسید .

در نیمه دوم تیم نساجی که برای پیروزی به میدان آمده بود در همان ابتدا چند موقعیت گلزنی داشت اما نتوانست دروازه تیم پارس جم را باز کند ، در اواسط نیمه دوم درگیری جزئی بین بازیکنان دو تیم به وجود آمد که با دخالت داور ختم به خیر شد ، اما تلاش شاگردان مهاجری برای گشودن دروازه حریف راه به جایی نبرد و بازی با نتیجه صفر – صفر به پایان رسید .

محمد عباس‌زاده کاپیتان نساجی در دقیقه ۶۴ بازی جای خود را به روح‌الله باقری داد ، این بازیکن بعد از تعویض با ناراحتی زمین بازی را ترک کرد.

با این تساوی، نساجی ۲۰ امتیازی شد و با توجه به شکست سایپا مقابل تراکتور، یک پله در جدول رده‌بندی صعود کرد و به رتبه یازدهم رسید. پارس جنوبی هم با ۱۷ امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

 

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی