امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۱۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،   دفتر هیات فوتبال شهرستان عباس آباد افتتاح شد .

 

به گزارش دریای ورزش“،  در پایان جلسه استانی هیات فوتبال مازندران و هیات های شهرستانی غرب استان که درشهرستان عباس آباد برگزار شد، با حضور رحیم درزی خلردی ریاست،امیدی نائب رئیس بانوان،پازوکی دبیر،رحیمی و صانعی اعضای هیات رئیسه،تعدادی از مسئولین کمیته های هیات فوتبال مازندران،گویا رئیس اداره ورزش و جوانان و محمودبابویه رئیس هیات فوتبال شهرستان عباس آباد، دفتر این هیات فوتبال این شهرستان افتتاح شد.

رحیم درزی خلردی ریاست هیات فوتبال مازندران در آیین افتتاح دفتر هیات فوتبال این شهرستان عباس آباد ضمن قدردانی از زحمات محمودبابویه رئیس هیات فوتبال این شهرستان، بیان کرد: خدا را شاکریم که به همت عوامل هیات فوتبال شهرستان عباس آباد این هیات امروز دفتر خود را افتتاح کرد که این موجب مباهات ما خواهد بود.

 

وی افزود: امیدوارم تا روزهای روشن تری را در فوتبال شهرستان عباس آباد شاهد باشیم و این موضع مستلزم یک کار گروهی همراه بااتحاد خواهد بود.

 

متولی فوتبال مازندران در پایان تاکید داشت: فوتبال عباس آباد قطعا و با توجه با ظرفیت های موجود در این شهرستان حرف های زیادی را در آینده ای نزدیک خواهد داشت و ماهم همه ی تلاشمان را خواهیم کرد تا با قدرت در کنار هیات فوتبال این شهرستان باشیم.

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی