امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۰۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،    تیم فوتبال شمس‌آذر قزوین موفق شد در دیداری معوقه از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال با نتیجه ۲ بر یک نساجی مازندران را مغلوب کند.

 

به گزارش دریای ورزش“،   دیدار تیم‌های شمس‌آذر قزوین و نساجی مازندران در دیداری معوقه از هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادگان قزوین با قضاوت امیر ایار برگزار شد که در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک شمس‌آذر به پایان رسید.

شاگردان سعید دقیقی بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه ۱۲ به گل اول خود دست پیدا کردند. ارسال بازیکنان شمس آذر بر روی محوطه با ضربه سر رحمان جعفری همراه بود که در دهانه دروازه با ضربه سر پوریا سرآبادانی تبدیل به گل اول تیم میزبان شد.

نساجی در دقیقه ۴۸ موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند. پاس در عرض آریا برزگر مقابل دروازه خالی به آزادی رسید و او با یک بغل پا، بازی را به تساوی کشاند.

 

ارسال دقیق علی‌اصغر اعرابی در دقیقه ۶۳ با ضربه سر تماشایی رحمان جعفری همراه بود و آقای گل فصل گذشته لیگ آزادگان موفق شد گل دوم شمس‌آذر را به زیبایی وارد دروازه مظاهری کند و دروازه تیم سابق خود را باز کند. شمس‌آذر سرانجام موفق شد در خانه ۳ امتیاز کامل را بدست بیاورد.

 

با این نتیجه شمس‌آذر با ۱۶ امتیاز در رتبه نهم قرار گرفت و در مقابل نساجی با ۹ امتیاز در رتبه پانزدهم ایستاد.

تیم داوری: امیر ایار، محسن سلطانی و امین زاهدی/ ناظر داوری: محمدرضا اکبریان.

ترکیب ابتدایی شمس‌آذر قزوین:

علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، سعید کریمی، هومن ربیع‌زاده، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پوریا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، امیرمحمد نسایی، علی اصغر اعرابی و رحمان جعفری.

سرمربی: سعید دقیقی

 

ترکیب ابتدایی نساجی مازندران:

محمدرشید مظاهری، امیر مهدی جان‌ملکی، امیرمحمد هوشمند، سید محمداحسان حسینی، سعید غلامعلی‌بیگی، مرصاد سیفی، مهرداد عبدی، اسماعیل بابایی، محمود قائدرحمتی، آریا برزگر و محمدرضا آزادی.

سرمربی: سید مهدی رحمتی

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی