امروز

دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۴۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم پاس گرگان در دیدار جذاب و دیدنی موفق به شکست هورسان رامسر شد تا با اقتدار به مرحله نیمه‌نهایی صعود کند و حریف شهداب یزد در این مرحله شود.

 

به گزارش دریای ورزش“،  دیدار سوم تیم‌های هورسان رامسر و پاس گرگان در مرحله نخست پلی‌آف لیگ برتر مردان روز پنج‌‌شنبه چهارم اسفند در سالن فدراسیون والیبال برگزار شد.

در دیدار رفت، شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم هورسان سه بر دو به پیروزی رسیدند و در دیدار برگشت شاگردان عیسی سنگدوینی در تیم پاس گرگان سه بر دو هورسان را شکست دادند تا از نظر برد یک بر یک مساوی شوند و رقابت دو تیم برای صعود به مرحله نیمه‌نهایی به مسابقه سوم کشیده شود که امروز برگزار شد.

شاگردان عیسی سنگدوینی در این مسابقه سه بر صفر حریف خود را شکست دادند تا در مجموع مرحله یک چهارم نهایی دو بر یک هورسان را شکست دهند و به عنوان سومین تیم، راهی مرحله نیمه‌نهایی شوند.

شاگردان رحمان محمدی‌راد در این مسابقه با امتیازهای ۲۵ بر ۱۵، ۲۷ بر ۲۵ و ۲۵ بر ۲۳ مغلوب هورسان شدند تا به کار خود در لیگ برتر مردان سال ۱۴۰۱ پایان دهند.

پاس این مسابقه را با ترکیب محمدامین حیدری، تکاور متین، امین اسماعیل‌نژاد، علیرضا عبدالحمیدی، متین احمدی و ابراهیم نرمونه آغاز کرد و در ست نخست با کنترل مسابقه به حریف اجازه خود نمایی نداد و ۲۵ بر ۱۵ به پیروزی رسید. در تیم هورسان رامسر نیز شایان شاهسوند، علی زارع، فرهاد سال افزون، محمد صادقی، محمدکاظم غفاری و علیرضا شاه‌علی در ترکیب شروع کننده مسابقه بودند.

هورسانی‌ها در ست‌های دوم تلاش زیادی برای شکست پاس داشتند و رقابت نزدیکی هم در این زمینه با حریف داشتند اما در نهایت با امتیاز ۲۷ بر ۲۵ مغلوب حریف شدند تا در مجموع دو بر صفر نتیجه را به تیم جوان پاس واگذار کرده باشند.

در اواخر ست سوم به‌رغم این‌که هورسان چندین امتیاز از پاس پیش بود، سرویس به امین اسماعیل‌نژاد رسید و این بازیکن نتیجه را تغییر داد و پاس پیش افتاد و در نهایت ۲۵ بر ۲۳ به پیروزی رسید تا سه بر صفر فاتح نهایی مسابقه شود.

علیرضا گیلانی و حمید حق‌بین ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت ۹۲ دقیقه طول کشید.

مرتضی اکرمی، مهدی نویدی و علیرضا قریب به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و داور ویدئوچک قضاوت این مسابقه را برعهده داشت که ۳۵۰ تماشاگر داشت.

دو تیم در مرحله مقدماتی نیز دوبار به مصاف هم رفتند که تیم پاس در هفته سوم سه بر دو فاتح میدان شد و هورسانی‌ها در هفته شانزدهم و دور برگشت، سه بر دو به پیروزی رسیدند.

تیم پاس گرگان در مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان که از ۱۰ تا ۱۴ اسفند در سالن فدراسیون والیبال پیگیری خواهد شد به مصاف شهداب یزد مدافع عنوان قهرمانی می‌رود.

در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی تیم لبینات هزار آمل به مصاف برنده دیدار تیم‌های پیکان تهران و نیان الکترونیک خراسان خواهد رفت. دیدار سوم دو تیم پیکان و نیان ساعت ۱۶ روز جمعه پنجم اسفند برگزار می‌شود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی