امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۵۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  با ابلاغ سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، حسین دلیری معاون توسعه ورزش همگانی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران شد.

 

به گزارش دریای ورزش“،   صبح امروز دوشنبه ۲۴ بهمن، عادل عالیشان سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران، طی حکمی حسین دلیری را بعنوان معاونت توسعه ورزش همگانی اداره کل منصوب کرد.

سرپرست اداره‌کل ورزش و جوانان استان مازندران در این جلسه توجه به ورزش همگانی را از راهبردهای اصلی این اداره عنوان کرد و اظهار داشت: یکی از حوزه بسیار مهم ما حوزه همگانی است.

عالیشان با تاکید بر این نکته که ورزش همگانی منجر به افزایش نشاط عمیق و پایدار در جامعه می‌شود و جلوی آسیب‌ها را می گیرد، ادامه داد: با توجه به این اهمیت، تقویت ورزش‌های همگانی و ترویج آن در دستور کار دستگاه ورزش قرار دارد.

وی به ضرورت توجه به ورزش همگانی اشاره و اظهار کرد: توجه به ورزش همگانی و گسترش آن برای تمام مردم مهم و ضروری است.

وی با بیان اینکه ترویج ورزش همگانی برای رسیدن به جامعه پویا و بالنده ضروری است، تصریح کرد: اهمیت ورزش همگانی کمتر از ورزش قهرمانی نیست و ترویج همگانی ورزش می‌تواند سلامت همگانی را تضمین کند.

گفتنیست؛ حسین دلیری سابقه ریاست شهرهای ساری، نکا، فریدونکنار، جویبار، سیمرغ و رییس گروه ورزش همگانی را در رزومه خود دارد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی