امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۰۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  رئیس هیئت کشتی استان مازندران گفت: خوشبختانه تعامل بسیار خوبی بین فدراسیون کشتی و هیئت کشتی استان مازندران وجود دارد.

 

به گزارش دریای ورزش“،  امید شایگان رئیس هیئت کشتی استان مازندران در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی در مورد برنامه های این هیئت و نتایج جلسه برگزار شده با رئیس فدراسیون و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: جلسه ی بسیار خوبی را برگزار کردیم و در این جلسه برنامه های خود را به فدراسیون ارائه دادیم و فدراسیون نیز تا بحال حمایت لازم و همکاری های ویژه ای را با کشتی مازندران داشته است.
شایگان در مورد رقابت های کشتی آزاد قهرمانی کشور به میزبانی ساری گفت: تقاضای میزبانی را به فدراسیون داشتیم و فدراسیون نیز بلافاصله پذیرفت، فرصت کمی داشتیم اما خوشحالیم که میزبانی این رقابت ها را تقبل کردیم چراکه نزدیک به ۱۸ سال بود که مسابقه ای به این بزرگی در سالن سید رسول ساری برگزار نشده بود و حضور تماشاگران و علاقمندان به کشتی که در هر سه روز مسابقات همراه ما بودند، بسیار مایه دلگرمی و خوشحالی ما شد.
وی در مورد بلیت فروشی این رقابت ها گفت: قطعا مازندران مهد کشتی است و انتظار اینکه سیل تماشاگران به سالن سید رسول حسینی بیاید می رفت به همین دلیل کمیته برگزاری مسابقات تصمیم گرفت که این مسابقات بلیت فروشی شود، کما اینکه حدود ۳ هزار نفر ظرفیت سالن کاملا پر بود و نزدیک به ۲ هزار نفر هم پشت درهای سالن ماندند که شرمنده ی آن ها شدیم.
شایگان در مورد اینکه مازندران از کمبود سالن با گنجایش بالا رنج می برد، تصریح کرد: چندین سال است که پروژه ساخت سالن شش هزار نفری در ساری به سرانجام نرسیده، اما پیگیری های لازم را کرده ایم که این سالن به زودی آماده شود و در صورت این اتفاق مبارک، حتما بلافاصله میزبان یک رقابت بزرگ درا ین سالن خواهیم بود.
رئیس هیئت کشتی استان مازندران اظهار داشت: البته ما نیز برای برگزاری این مسابقات فرصت کمی داشتیم اما بدلیل آنکه بیشترین سهمیه برای حضور در این رقابت ها از آن مازندران بود برآن شدیم که هرچه درتوان داریم بگذاریم تا بتوانیم این رقابت ها را به خوبی برگزار کنیم، هرچند که اعتقاد داریم که در صورت فرصت بیشتر می توانستیم عملکرد بهتری داشته باشیم هرچند که برگزاری این مسابقات با این حجم گسترده که میزبان نزدیک به ۷۰۰ نفر کشتی گیر، مربی، سرپرست، داوران، عوامل اجرایی، اصحاب رسانه و دیگر مهمانان بودیم حدود ۴ میلیارد تومان نیز هزینه داشت.
شایگان که سرپرستی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان را نیز بر عهده دارد در مورد برنامه های این تیم گفت: در حال حاضر اردوی تیم ملی کشتی فرنگی به میزبانی مازندران درحال برگزاری است و مقرر شده که رقابت های قهرمانی کشور نیز روزهای ۶ لغایت ۸ دی ماه به میزبانی قم برگزار شود که در آنجا نیز در خدمت تیم ملی خواهم بود.
وی ادامه داد: در کنار فدراسیون آمده ایم که بتوانیم خدمتگزار کشتی کشور باشیم و در ادامه نیز آماده ایم که میزبان اردوهای تیم های ملی کشتی در تمامی رده های سنی و رقابت های پیش رو باشیم.
شایگان در مورد نتایج جلسه ی امروز با رئیس فدراسیون کشتی اظهار داشت: در این جلسه مقرر شد که جام عبداله موحد بهمن ماه به میزبانی بابلسر برگزارشود، البته ما خواستار برگزاری یک جام بین المللی در رده ی سنی جوانان به میزبانی تنکابن یا رامسر هستیم که امیدواریم فدراسیون این میزبانی را نیز به مازندران بدهد.
وی در مورد چرایی اینکه مازندران به دنبال برگزاری اردوها و مسابقات در سطح ملی است، عنوان داشت: قطعا برای ما مهم است، تا همین چند سال پیش تعداد کشتی گیران رسمی استان نزدیک به ۵ هزار نفر بود اما الان به ۱۴ هزار نفر رسیده و ما هدفمان رساندن آن به ۷۰ هزار نفر است و یکی از راهکارها برای انجام این مهم برگزاری مسابقات بزرگ و میزبانی از اردوهای تیم های ملی است.
رئیس هیئت کشتی استان مازندران در پایان خاطرنشان کرد: فدراسیون همواره حسن نیت خود را به کشتی مازندران نشان داده و امروز نیز در مورد مجتبی گلیج صحبت شد، این کشتی گیر نیاز به طی ۳ تا ۴ هفته دوران نقاهت دارد و پرونده وی بررسی مجدد خواهد شد. فدراسیون نظر مثبتی بر روی علی سوادکوهی داشت و قرار شد که در این مورد هیئت اقداماتی انجام دهد. در مورد محمدحسین محمدیان نیز به صورت مفصل صحبت شد که دراین مورد نیز پیگیری های لازم بعمل خواهد آمد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی