امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۶:۴۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، پرسپولیس در هفته چهاردهم لیگ برتر و در حالی که تا آخرین لحظات، بدون گل مساوی بود، روی یک ضربه ایستگاهی، به یک گل و سه امتیاز با ارزش رسید.

به گزارش دریای ورزش“،  پرسپولیس خوب می دانست که بازی با ماشین سازی همانقدر که پیروزی سه امتیازی دارد، می تواند یک شکست بدموقع هم باشد و شاید همین تفکر و کمبود بازیکن باعث شد تا این بازی تا دقیقه نود بدون گل پیش برود؛ اما پرسپولیس در دقیقه آخر به گل رسید تا نشان دهد برای بردن، به غیر از برنامه های تاکتیکی و بازیکنان خوب، به روحیه و شخصیت پیروزی نیاز دارد. پرسپولیس نشان داد که حتی در سخت ترین شرایط هم تیمی است که نمی بازد و سرانجام با شجاع خلیل زاده که برانکو گفته بود او را با کت و شلوار به تبریز خواهد برد، به برتری رسید.
پرسپولیس در روزی که حریف سختی مثل ماشین سازی داشت، توانست به بردی با ارزش برسد و بی شک ارزش این سه امتیاز بیشتر مشخص خواهد شد.

بهترین بازیکن: گل شجاع خلیل زاده یکی از باارزش ترین گل های او از زمان حضورش در پرسپولیس بوده است. او ضمن بازی خوبی که امروز داشت و توانست یکی دو موقعیت خوب را از حریف بگیرد، با گلی که زد، به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد. اما بشار رسن هم در این بازی نمایش فوق العاده ای داشت و پاس گل را نیز به شجاع داد.علیرضا بیرانوند و فرناندو دخسوس نیز در این بازی زیبا نمایش بسیار خوبی داشتند.
اتفاق ویژه: شجاع خلیل زاده بعد از گلی که به ثمر رساند، به سمت نیمکت رفت و برانکو را در آغوش گرفت و به نوعی این گل را به مربی اش تقدیم کرد. همه می دانند که برانکو چقدر به بازی شجاع خلیل زاده علاقه دارد و حتی گفته بود شجاع اگر مصدوم باشد، او را با کت و شلوار هم به تبریز می برد و عاقبت نیز شجاع گل سه امتیازی را زد.

شرح گل:

دقیقه ۹۰- بشار رسن یک ضربه ایستگاهی در سمت راست زمین ماشین سازی را با یک ارسال خوب روی دروازه فرستاد و در نهایت شجاع خلیل زاده با یک پرش بلند و ضربه سر، دروازه دخسوس را باز کرد.

شرح بازی

نیمه اول بازی با نمایش خوب دوتیم آغاز شد که با بازی تهاجمی، فرصت های خوبی را روی دروازه یکدیگر خلق کردند؛ اما ماشین سازی از نظر تاکتیکی در دقایق بیشتری از بازی برتری داشت و موقعیت هایی هم روی دروازه پرسپولیس به وجود آورد؛ در حالی که پرسپولیس با وجود اینکه دو مدافع کناری غیر متخصص را در ترکیب تیمش داشت،ا در خط دفاعی و در بازی تدافعی عملکرد بسیار خوبی داشت و توانست با رهبری سیدجلال حسینی دروازه اش را بسته نگه داشته و در نهایت به یک برد با ارزش برسد.
اما نباید از حضور یک دروازه بان درجه یک در تیم پرسپولیس عبور کرد. علیرضا بیرانوند این روزها در اوج قرار دارد و با تجربه و اعتماد به نفس بالا یک مهره فوق کلیدی در تیم برانکو شده است. او امروز هم توانست بارها موقعیت های بازیکنان حریف را بگیرد و حتی می توانست بهترین بازیکن زمین باشد؛ اما بیرانوند در این بازی، یک رقیب بزرگ به نام فرناندو دخسوس داشت که همیشه نمایش های خوبی برابر پرسپولیس داشته است. او امروز هم بارها موقعیت های پرسپولیسی ها را گرفت و تا دقیقه نود رقیب اصلی بیرانوند برای رسیدن به عنوان بهترین بازیکن زمین بود؛ اما گل شجاع همه چیز را تغییر داد و مدافعی با کت و شلوار بهترین بازیکن زمین شد. / ورزش ۳

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی