امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۲۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، کاپیتان تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران، گفت: پس از صحبت‌هایی که با کادر فنی و مسئولان فدراسیون داشتیم تصمیم گرفتم تا باز هم در تیم‌ ‌ملی باشم.

به گزارش دریای ورزش“، مجتبی عابدینی نفر چهارم المپیک ریو، پس از بازیهای آسیایی جاکارتا از تیم ملی خداحافظی کرد اما مدتی قبل تصمیم گرفت بار دیگر به تیم ملی برگردد که به دلیل آسیب دیدگی نتوانست سابریست‌های ایران را در جام جهانی الجزایر همراهی کند.

 عابدینی درباره مصدومیتش که یک ماه قبل از جام جهانی الجزایر باعث شد تا نتواند به همراه تیم‌ ‌ملی راهی این رقابت ها شود، اظهار کرد: در هفته‌ دوم تمرینات تیم‌ ‌ملی برای حضور در جام جهانی الجزایر متاسفانه از ناحیه مچ پای چپ دچار آسیب‌دیدگی و پیچ خوردگی درجه دو شدم و به همین خاطر جام جهانی را از دست دادم.

او در ادامه درباره روند درمانی و زمان بازگشتنش به میادین، گفت‌: از همان زمان که دچار آسیب‌دیدگی شدم کارهای مربوط به فیزیوتراپی را انجام می‌دهم و از یک هفته‌ پیش تمرینات شخصی خودم را نیز به صورت کم فشار آغاز کرده‌ام. با صحبت هایی که با پزشکانم داشتم احتمالا تا دو هفته‌ بعد می‌توانم با آمادگی کامل تمرین کنم.

کاپیتان تیم‌ ‌ملی شمشیربازی اسلحه سابر ایران درباره نتایج اخیر و افت سابریست‌های ایران در جام جهانی الجزایر، گفت‌: خودم خیلی دوست داشتم که در جام جهانی باشم،  ولی مصدومیت اجازه نداد. درباره نتایج تیم‌ ‌ملی نیز صحبتی ندارم چرا که مسائل فنی در حیطه وظایفم  نیست و من بازیکنم.

عابدینی در پایان درباره بازگشت دوباره به تیم‌ ‌ملی پس از خداحافظی در پایان بازی‌های آسیایی  ۲۰۱۸، خاطر نشان کرد: پس از صحبت‌هایی که با کادر فنی و مسئولان فدراسیون شمشیربازی داشتیم تصمیم گرفتم تا برگردم، اما این بار بسیار قدرتر و با انگیزه تر برگشته ام و تا  المپیک ۲۰۲۰ در شمشیربازی می مانم. / ایسنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی