امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۴۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم خونه به خونه بابل با انتقاد از برنامه ریزی رقابت های فوتبال دسته یک کشور گفت: این برنامه ریزی اشتباه موجب شده که تیم ما ۶ بازی را پشت سرهم در خارج از خانه بازی کند.

به گزارش دریای ورزش“،  اکبر میثاقیان عصر شنبه پس از شکست تیمش برابر قشقایی شیراز در جمع خبرنگاران افزود: این بازی های پشت سر هم خارج از خانه کار ما را که در انتهای جدول قرار داریم، دشوار کرده و از آنجا که با اتوبوس راهی سفر می شویم فرصت اینکه بتوانیم روی نقاط ضعف و قوت تیم، کارهای اساسی انجام بدهیم، نداریم.

وی اضافه کرد: در این بازی، خیلی زود از روی نقطه پنالتی گل خوردیم اما بازیکنان ما تلاش خود را کردند و می توانستیم به گل هم برسیم که اینگونه نشد با این حال از بازیکنانم که با جان دل و بازی کردند، تقدیر می کنم.
سرمربی تیم خونه به خونه بابل ادامه داد: شک نکنید که من این تیم را همانگونه که سابقه دارم به بالای جدول خواهم آورد چرا که بازیکنان ما توان فنی بالایی دارند و از انتهای جدول جدا خواهند شد.
میثاقیان در مورد اعتراض به ضربه پنالتی هم اظهار داشت: داور قضاوت خوبی کرد اما بازیکنان ما که به صحنه نزدیک بودند، گفتند پنالتی صورت نگرفته و اعتراض من هم بر این اساس بود.
او گفت: تیم قشقایی شیراز امروز بازی خوبی انجام داد و در حالی که برای جبران گل خورده در حال حمله بودیم، گل دوم را هم در دقایق پایانی بازی دریافت کردیم و دیگر فرصتی برای جبران باقی نمانده بود.
وی گفت: قرار گرفتن تیم ما در انتهای جدول موجب شده بازیکنان با استرس وارد بازی شوند و همین امر کار ما را سخت خواهد کرد اما تمام این مشکلات را در نیم فصل دوم حل خواهیم کرد. / دی اسپرت
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی