امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۴۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

پاسور باتجربه سایپا دلیل جدایی اش از شهرداری تبریز را وضعیت بحرانی این تیم عنوان می‌کند.

به گزارش دریای ورزش، امیر حسینی در ۴۳ سالگی همچنان در لیگ برتر والیبال مشتریان زیادی دارد. او نیم فصل اول را در تیم شهرداری تبریز به پایان رساند و با عملکرد خوبی که داشت، باعث شد تا بار دیگر پیمان اکبری برای حل مشکل تیمش به سراغش برود.
این پاسور باتجربه که حضورش را در سایپا قطعی عنوان می کند و از چهارشنبه در ترکیب نارنجی پوشان به میدان می رود، درباره علت جدایی اش از شهرداری تبریز به “ورزش سه” گفت: «هر چقدر پیگیری کردیم، فایده ای نداشت. از ابتدای فصل گفتند این تیم باید منحل شود و با اصرار برخی شهرداری تبریز در لیگ برتر شرکت کرد. استانداری هنوز تصویب نکرده که این تیم باید در لیگ برتر والیبال باشد یا نباشد. بدتر از همه این است که شهرداری تبریز تعیین تکلیف نشده و وضع نامشخصی دارد.»
وی همچنین با اشاره به وضع بحرانی این تیم عنوان کرد: «شهرداری و استانداری باید به این تیم بها بدهند و به فکر شهرشان باشند. حتی یک ریال هم از ابتدای فصل به بازیکنان پرداختی نداشتند. بازیکنان از جیبشان خرج کردند و پول اسکان و تغذیه خود را پرداخت کردند. قول هایی برای نیم فصل دوم دادند که امیدوارم عملی شود و شهرداری تبریز وضعیت بهتری پیدا کند.»
امیر حسینی درباره اینکه چطور در ۴۳ سالگی همچنان با آمادگی بالا در لیگ‌برتر به میدان می‌رود، گفت: «سعی می کنم زندگی حرفه ای داشته باشم. از نظر من بیشترین چیزی که می تواند به موفقیت هر فرد کمک کند، علاقه داشتن به کار است. من عاشق والیبال هستم و زندگی ام بر پایه و اساس والیبال بازی کردن است. با پیمان اکبری هم که رابطه نزدیکی داریم و از قدیم همبازی بودیم. تیم ملی را با هم شروع کردیم و این افتخار را داشتم که در سال های اول مربیگری پیمان با او کار کنم. امیدوارم والیبال خودم را هم با پیمان اکبری به پایان برسانم.»
پاسور ۴۳ ساله سایپا درباره نتایج این تیم در نیم فصل اول بیان داشت: «سایپا بازیکنان خیلی خوبی دارد و باید کمک کنیم تا در نیم فصل دوم نتایج بهتری بگیرد. امیدوارم رفاقت ها و همدلی بیشتر شود تا بتوانیم نتیجه دلخواه را به دست آوریم. انشاالله با این کادرفنی خوب و بازیکنان سطح بالا سایپا جزو تیم های برتر لیگ امسال خواهد بود.»/منبع |: ورزش۳

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی