امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۰۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس، عصر پنجشنبه با رقابت ۵۸ راس اسب در مجموعه سوارکاری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش دریای ورزش“، این مسابقات در شش دور مختلف به مسافت ۱۰۰۰ متر برگزار شد و در دور نخست که مخصوص اسب های تروبرد دو ساله کلاس Maiden بود اسب پرنسس هج مقام اول را از آن خود کرد، اسب ون نیم دوم شدو اسب هج دیت مقام سومی این دور را از آن خود کرد.

در دور دوم رقابت اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۴ برگزار شد که نتیجه آن قهرمانی اسب جان بابا بود و اسب های گل هلدی و دوبلین به مقام دوم و سوم رسیدند.

مشتاقان ورزش سوارکاری در دور سوم روز نخست هفته دوم کورس پاییزه گنبدکاووس شاهد رقابت اسب‌های دوخون دوساله کلاس Maiden بودند که با قهرمانی اسب آرتیس به پایان رسید، عنوان دومی به اسب آپاچی رسید و اسب مسافر به عنوان سومی این دور بسنده کرد.

اسب شامپیون گزل عنوان نخست دور چهارم این مسابقات در گروه اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۵ را از آن خود کرد و در پی او اسب‌های آی‌نور مهرانی و ملسه به ترتیب عناوین دوم و سوم را از آن خود کردند.

دور پنجم مخصوص اسب‌های دوخون ۳+ سال هندیکاپ کلاس ۶ بود که در آن اسب ترزا زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و اسب های لردناز و حلما نیز دوم و سوم شدند.

در آخرین دور مسابقات کورس امروز رقابت اسب‌های تروبرد ۳+ سال کلاس Maiden برگزار شد که نتیجه آن قهرمانی اسب یوز اسنو بود ، مقام دومی این دور از آن اسب هج روز شد و اسب مستر وان به مقام سوم دست یافت.

در پایان روز نخست هفته دوم مسابقات اسبدوانی کورس پاییزه گنبدکاووس مبلغ یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون و ۷۵۰ هزار ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برنده تعلق گرفت؛ بر اساس برنامه ریزی انجام شده این مسابقات به مدت ۲۲ هفته در روزهای پنجشنبه و جمعه در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار می‌شود./ ایرنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی