امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۴۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم نام آوران رسالت ساری در هفته چهاردهم لیگ یک فوتسال کشور مقابل تیم خالص سازان زنجان با نتیجه ۳ بر ۱ به پیروزی رسید .

به گزارش دریای ورزش“، عصر امروز ۷ دی ماه  از ساعت ۱۵ دو تیم نام آوران رسالت و خالص سازان زنجان در سالن مرحوم هاشمی نسب ساری به دیدار هم رفتند که در پایان رسالت ساری توانست با برتری سه بر یک بازی را به سود خود به پایان برساند و پیروزی ای ارزشمند را در هفته چهاردهم کسب کند.

تیم نام آوران رسالت ابتدا در دقیقه ۱۵ توسط محمدرُبی هاوی به گل نخست دست یافت اما در دقایق پایانی نیمه نخست روی بی دقتی بازیکنان رسالت گل تساوی روی تک موقعیت زنجانی ها به ثمر رسید .

نیمه دوم این دیدار با برتری قاطع نام آوران رسالت همراه بود و موقعیت های زیادی توسط بازیکنان رسالت خلق میشد که با کم دقتی از دست میرفت اما مهران رضاپور این بار با دقت بالا پس از جای گذاشتن مدافع خالص سازان توپ را به تور دروازه دوخت تا هواداران پرشمار تیم نام آوران رسالت سر از پا نشناسند.
این پایان کار نبود و محمدرُبی هاوی تیر خلاص را در ۶ دقیقه مانده به پایان دیدار به پیکر تیم خالص سازان زنجان وارد کرد تا تلاش زنجانی ها برای کم کردن اختلاف در دقایق باقی مانده بی فایده باشد و این دیدار با پیروزی مقتدرانه ۳ بر ۱ به سود نام آوران رسالت ساری به پایان رسد .

گفتنیست تیم نام آوران رسالت ساری با این پیروزی ۲۰ امتیازی شد و در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت . تیم رسالت هفته آینده استراحت خواهد داشت و پس از آن میبایست در اصفهان به دیدار هایپرشهر برود

هم اکنون امتیازات تیمهای بالای جدول به این صورت میباشد

۱-نفت امیدیه ۲۷ امتیاز
۲-هایپرشهر اصفهان ۲۵ امتیاز
۳-خالص سازان زنجان ۲۱ امتیاز
۴-نام آوران رسالت ساری ۲۰ امتیاز

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی