امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۳۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، دیدار دو تیم بالا نشین و قعر نشین جدول در ۵ دقیقه به انتهای دیداردو گل را در برداشت که سهم هرتیم یک گل بود تا صدر نشین لیگ در بابل متوقف شود.

به گزارش دریای ورزش“، در ادامه رقابت های لیگ یک فوتبال ایران از هفته بیست ویکم ، دو تیم خونه به خونه و گل گهر سیرجان در شرایطی به دیدارهم رفتند که این دو تیم بسیار شرایط متفاوتی را در جدول رده بندی تجربه می کردند.
گل گهر سیرجان که این روزها از سد هرحریفی می گذرد به مصاف خونه به خونه ای رفت که هیچ نشانی از تیم فصل پیش خود ندارد. حتی ورود اکبر میثاقیان هم نتوانست به آن صورت انتظارات را بر آورده  کند .
این دیدار که درورزشگاه شهدای ساری  برگزارمی شد تا دقایق پایانی هیچ گلی را دربرنداشت تا  اینکه در دقیقه ۸۹ محمد مطلق زاده مهاجم خوزستانی خونه به خونه توانست دروازه صدر نشین مطلق لیگ را باز کند تا همه  بابلی ها به کسی چهارمین بردشان امیدوار شوند اما  تنها یک غفلت کافی بود تا شاگردان وینکو بگوویچ  تنها یک دقیقه بعد از دریافت گل  موفق شوند توسط  حمید گلزاری در دقیقه ۹۰ بازیکن اسبق فولاد به گل تساوی دست یابند. به این ترتیب  روند شکست ناپذیری سیرجانی ها هم چنان حفظ شد .
البته کسب تساوی درمقابل گل گهر سیرجان نمی تواند برای خونه به خونه نتیجه بلدی تلقی شود اما آنها می توانستند با کمی حفظ تمرکز و شکست صدر نشین لیگ اعتماد به  نفس زیادی به تیمشان تزریق کنند .از طرفی سیرجانی ها نشان دادند که با باختن میانه خوشی ندارند حتی اگر دقیقه ۸۶ دروازه اشان بازشود.
با کسب این تساوی خونه به خونه با کسب ۱۸ بازی و کسب ۱۵ امتیاز همچنان در رده چهاردهم قرار گرفت.گل گهرهم با ۱۹ بازی و کسب چهل امتیاز همچنان در جای نخست جا خوش کرده و لااقل  یک هفته دیگر  در این رتبه قرار خواهند داشت. / ورزش ۳

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی