امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۱۲:۵۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم فوتبال لیگ برتری سپیدار قائمشهر دیدار هفته دهم را هم برابر شهرداری بم با شکست ۹ بر صفر پشت سر گذاشت تا نهمین شکست فصل را تجربه کند .

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از ایرنا ؛ دیدار دو تیم صبح امروز سه شنبه در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر برگزار شد و بمی ها در همان نیمه اول هفت گل وارد دروازه سپیدار کردند.
گل های این نیمه را زهرا قنبری در دقیقه ۴ ، منا حمودی در دقیقه ۹ ، فاطمه گرایلی در دقیقه ۱۴ ، زهرا قنبری مجددا در دقایق ۱۹ ، ۳۸ ، ۳۹ و سمانه چهکندی در دقیقه ۴۵ وارد دروازه حریف کردند.
گل های نیمه دوم شهرداری بم را هم زهرا سربالی علیشاه در دقیقه ۵۴ و زهرا قنبری مجددا در دقیقه ۶۲ وارد دروازه تیم سپیدار کرد .
تنها نماینده مازندران در لیگ برتر فوتبال بانوان تا هفته نهم با یک تساوی ، هشت شکست و کسب یک امتیاز در رده یازدهم جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر فوتبال بانوان قرار داشت .
در پایان این هفته تیم فوتبال بانوان شهرداری بم با ۳۰ امتیاز همچنان در صدر جدول و تیم سپیدار قائمشهر با یک امتیاز در رده یازدهم جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر فوتبال بانوان قرار گرفتند.
سرمربی تیم فوتبال بانوان شهرداری بم بعد از برد ۹ بر صفر تیمش برابر سپیدار قائمشهر در ورزشگاه شهید وطنی گفت: انتظار داشتم تا بازیکنانم با هماهنگی بیشتری بتوانند در این بازی ظاهر شوند و موقعیت های بیشتری را به گل تبدیل کنند .
مرضیه جعفری با تمجید از باریکنان تیم سپیدار خواستار حمایت مسولان از این تیم شد.
سرمربی تیم فوتبال بانوان سپیدار قائمشهر گفت: بازی کاملا یک طرفه بود و به تیم شهرداری بم تبریک می گویم که پیروزی ارزشمندی را بدست آورد.
سارا اذری با اعلام اینکه تیم شهرداری بم یک تیم با سابقه است ، گفت: این درحالی است که تیم ما تجربه بی نهایت کمی دارد .
وی در مورد تیم فولاد مبارکه سپاهان که در هفته یازدهم لیگ، تیم سپیدار به مصاف اش می رود، گفت: تیم سپاهان در سوم جدول قرار دارد و امیدواریم بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم .

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی