امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۳۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی گفت: اگرچه تیم ما رتبه دوم دنیا را در اختیار داریم ولی نباید به این شرایط راضی باشیم.

به گزارش دریای ورزش“،  پیمان حسینی با اشاره به شرایط تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا اظهار کرد: نمی شود بگوییم مسابقات آسیایی برای ما کوچک است چرا که در آسیا هم رقیبان خوبی داریم و مهم است که سهمیه جام جهانی را کسب کنیم. کار آسانی پیش رو نداریم و مسلما تیم های دیگر انگیزه بالایی مقابل ما دارند.
وی در مورد انتخابش به عنوان سفیر فوتبال ساحلی گفت: سه سال است که سفیر فوتبال ساحلی هستم و این اتفاق خوبی است. فوتبال ساحلی رشته نوپایی است و نیاز است که به دنیا معرفی شود. این رشته در کشور ما محبوب و پربیننده است و امیدواریم این روند ادامه داشته باشد.
دروازه بان تیم ملی فوتبال ساحلی در مورد توسعه فوتبال ساحلی اضافه کرد: این اتفاق به خاطر برنامه های خوب دپارتمان فوتبال ساحلی افتاده و کارهای پایه ای انجام شده و فستیوال ها و لیگ های جوانان هم انجام شده است. جوان های خوب به تیم اضافه می شوند. بعضی بزرگترهای ما در مسابقات بین قاره ای مصدوم شدند و جوان ها آمدند و به تیم کمک کردند.
حسینی اضافه کرد: کیفیت جام جهانی با تمام تورنمنت ها متفاوت است و امیدواریم همین جوان ها در جام جهانی هم موفق باشند تا خیالمان از نسل بعدی تیم ملی هم راحت باشد.
وی اضافه کرد: بهترین ها در حال حاضر در تیم ملی حضور دارند و مسلما لیگ هم رصد می شود. استعدادیاب های خوبی در سطح لیگ حضور دارند و به تیم ملی ب و الف جوان ها در ماه ها و سال های آینده دعوت خواهند شد. هیچ استعدادی از چشم این نفرات دور نمی ماند در تیم ملی به روی همه باز است. در چند سال قبل اینگونه نبود اما هرکس مستعد باشد به تیم ملی دعوت خواهد شد.
حسینی در مورد تفاوت بین تیم ملی فوتبال و تیم فوتبال ساحلی گفت: اولویت تیم ملی فوتبال است و ویترین کار ما هم فوتبال است. آنها مسلما نسبت به کشور های دیگر کمتر از حقشان می گیرند اما فدراسیون فوتبال برنامه های خوبی برای ساحلی دارد. تیم ملی ما تیم دوم دنیا است و نباید به آنچه هست راضی باشیم. باید روز به روز بهتر باشیم. وظیفه ما بازی خوب و کسب عناوین است. مسئولین پیگیر مسائل هسستند.
وی در مورد شرایط خودش گفت: الان مصدومیت ندارم و آماده هستم در صورت نیاز و اعتقاد کادر فنی بازی کنیم. امیدواریم بتوانیم با بازیهای خوب راهی جام جهانی شویم. / ایرنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی