امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۴۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، هانیه رستمیان تیرانداز ساروی توانست در ۲۵ متر تپانچه رکورد ایران را در رقابت‌های جهانی دهلی نو ارتقا ببخشد.

به گزارش دریای ورزش“، هانیه رستمیان تیرانداز مازندرانی تیم ملی، یکی از شرکت‌کنندگان در مسابقات جهانی تیراندازی و کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو بود که این رقابت‌ها به میزبانی شهر دهلی نو در هندوستان برگزار شد.

پدیده تیراندازی تپانچه ایران موفق شد در این رقابت‌ها برای نخستین‌بار به فینال راه یابد که در همان مسابقات فینال هم سکوی سومی جهان را فتح کرد و گردن‌آویز برنز را به گردن آویخت.

هانیه رستمیان در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص این مسابقات اظهار کرد: سطح این رقابت‌ها به‌دلیل کسب انتخابی المپیک، بسیار بالا بود و مدال‌آوران المپیک و جهانی نیز در این مسابقات حضور داشتند.

تیرانداز ساروی در ادامه افزود: حدود ۷۰ ورزشکار از سراسر جهان در انتخابی المپیک ۲۵ متر در دهلی نو حضور داشتند که موفق شدم رکورد ایران را نیز ارتقاء دهم.

وی در پایان ضمن تشکر از مربیان و خانواده‌اش و همه کسانی که در این موفقیت نقش داشتند، گفت: با توجه به اینکه اکنون در تهران زندگی می‌کنم اما از استان مازندران نیز همواره مسؤولان و هیأت تیراندازی با بنده تماس می‌گرفتند و پیگیر وضعیتم بودند که از همه عزیزان کمال تشکر را دارم.

* صعود هانیه رستمیان به رده نهم

جدیدترین رده‌بندی فدراسیون جهانی تیراندازی در ماه مارس سال ۲۰۱۹ میلادی اعلام شد، این رده‌بندی در ماه مارس سال ۲۰۱۹ میلادی اعلام شد و در تفنگ بادی هانیه رستمیان با ۷۶ پله صعود در رده نهم تپانچه ۲۵ متر قرار گرفت.

تیراندازان ملی‌پوش اول اسفندماه در اولین مسابقه تیراندازی سال جدید میلادی در جام جهانی هند که حکم کسب سهمیه المپیک را داشت، شرکت کردند و در ماده تپانچه ۲۵ متر هانیه رستمیان موفق به کسب مدال برنز شد./ فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی