امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۱۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  دو تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر و خونه به خونه  مازندران عصر امروز در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ یک به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش دریای ورزش“،  تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر عصر امروز از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهیدبهشتی بوشهر میزبان تیم خونه به خونه مازندران خواهد بود‌.

شاهین در حالی پا به میدان می گذارد که پیش از این با محمود فکری تا پایان نیم فصل نتایج مطلوبی را کسب کرد و با قرار گرفتن در بالای جدول شانس خود را برای صعود به لیگ برتر افزایش داد با پایان نیم فصل مشکلات مالی این باشگاه باعث شد فکری از جمع بوشهری ها جدا و جای خود را به عبدالله ویسی دهد با روی کار آمدن ویسی شاهین نتایج چندان درخشانی را کسب نکرد آنها در اولین بازی با هدایت ویسی برابر شهرداری ماهشهر قعر جدولی در بوشهر متوقف شدند برابر مس کرمان مدعی به تساوی بدون گل دست یافتند ، برابر گل ریحانی به برتری خفیف دو بر یک رسیدند و مجددا برابر آلومینیومی ها در هفته ۲۵ در خانه با تساوی بدون گل متوقف شدند تا ویسی از بدو ورودش به شاهین فقط یک برد داشته باشد.
در آن سوی میدان خونه به خونه مازندران با هدایت اکبر میثاقیان نتایج متوسطی را گرفته و در تلاش است با رهایی از قعر جدول و رسیدن به حاشیه امن خود را از خطر سقوط به دسته پایین تر نجات دهد آنها برای رهایی از قعر جدول محکوم به امتیازگیری در بازی امروز هستند و مطمئنا با توجه به موقعیت شان در جدول حریف سرسختی برای شاهینی ها در این بازی خواهند بود.
شاهینی ها تا پایان هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ یک ۲۵ گل به ثمر رسانده و ۱۴ گل دریافت کرده اند که این آمار نشانگر عملکرد فوق العاده آنها در خط حمله و دفاعی می باشد در سمت مقابل بابلی ها با ۱۶ گل زده و ۲۶ گل خورده آمار ضعیفی را از این حیث به نام خود ثبت کرده اند با توجه به این آمار به نظر می رسد بابلی ها بازی سخت و دشواری را در پیش رو داشته باشند.
کوبل داوری :
قضاوت این دیدار بر عهده امیر عرب براقی به همراه محمد نوری و وحید سیفی خواهد بود – البرز حاجی پور نیز به عنوان ناظر داوری در این بازی حضور خواهد داشت.
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی