امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۳۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم های هلند و بلژیک در اولین دیدارهای شان در رقابت های مقدماتی یورو ۲۰۲۰ موفق شدند مقابل حریفان شان به پیروزی برسند.

به گزارش دریای ورزش“، پنج شنبه شب چند بازی مختلف در سرتاسر اروپا برگزار شد که در مهمترین بازی ها، هلند به بردی پرگل دست یافت، کرواسی هم به سختی از سد آذربایجان گذشت. بلژیک هم توانست میزبان جام جهانی ۲۰۱۸ را شکست دهد.

در بازی های پنج شنبه شب مقدماتی یورو ۲۰۲۰ از گروه سوم دو بازی برگزار شد؛ ایرلند شمالی در خانه خود با دو گل از سد استونی گذشت. هلند هم در ادامه روزهای خوب خود در خانه موفق شد بلاروس را با ۴ گل مغلوب سازد. ممفیس دیپای دقیقه ۱، فاینالدوم در دقیقه ۲۱، دیپای دقیقه ۵۵ از روی نقطه پنالتی و سپس فن دایک در دقیقه ۸۶ گلزنان تیم هلند در این بازی بودند.

در گروه پنجم، کرواسی به سختی در خانه با گل های باریشیچ و کراماریچ توانست ۲-۱ آذربایجان را شکست دهد. در همین گروه اسلواکی با دو گل مجارستان را از پیش رو برداشت.

در گروه هفتم مسابقات، لهستان در مقابل میزبان خود اتریش به برتری ۱-۰ رسید. مقدونیه ۳-۱ لتونی را مغلوب ساخت. بازی تیم های رژیم اشغالگر قدس و اسلوونی با تساوی ۱-۱ پایان یافت.

در گروه نهم نیز، بعد از برد ۵ گله قبرس مقابل سن مارینو و پیروزی سه گله قزاقستان مقابل اسکاتلند، نوبت به برد بلژیک رسید. شیاطین سرخ در خانه ۳-۱ روسیه را شکست دادند. تیلمانز در دقیقه ۱۴، هازارد در دقیقه ۴۵ از روی نقطه پنالتی و سپس همین بازیکن در دقیقه ۸۸ گلزنان بلژیک بودند. گولوین در دقیقه ۹۰ از زمین اخراج شد و تک گل روس ها توسط چریشف به ثمر رسید.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی