امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۰۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم فوتبال بانوان ایران در دومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت های مقدماتی المپیک ۲۰۲۰ توکیو با نتیجه ۹ بر صفر تیم فلسطین را شکست داد.

به گزارش دریای ورزش“، شاگردان «مریم آزمون»  در ورزشگاه «سعود عبدالرحمن آل ثانی» شهر دوحه کشور قطر برابر تیم فلسطین قرار گرفتند و این تیم را با نتیجه پرگل ۹ بر صفر شکست دادند.
«ثمانه چهکندی» در دقیقه ۴، «هاجر دباغی» در دقایق ۲۰ و ۲۱، «مونا حمودی» در دقایق ۳۶ و ۴۹، «سارا قمی» در دقایق ۵۶ و ۸۲ و «زهرا قنبری» در دقایق ۶۶ و۸۱ برای تیم ایران در این دیدار گلزنی کردند.
تیم ایران با کسب برتری در این دیدار سه امتیازی شد تا در رقابت برای صعود به بازی های ۲۰۲۰ المپیک توکیو از این گروه امیدوار باقی بماند.
مسئولان سفارت ایران در قطر به همراه لیلا صوفی زاده نائب رئیس بانوان فدراسیون فوتبال و حدود تماشاگر ایرانی مقیم قطر این دیدار را از نزدیک نظاره کردند.
براساس تصمیم کادر فنی تیم زهرا خواجوی (دروازبان)، ملیکا متولی، فاطمه سهرابی، فاطمه امینه برازجانی، زهرا پورحیدر، شقایق روزبهانی، زهرا سربالی، مونا حمودی، سمانه چهکندی، زهرا قنبری(کاپیتان) و هاجر دباغی از ابتدا در ترکیب تیم بانوان ایران برابر قرار داشتند و مقابل فلسطین بازی کردند.
تیم فوتبال بانوان ایران در نخستین دیدار خود درچارچوب رقابت های مرحله دوم انتخابی المپیک ۲۰۲۰ با نتیجه ۲ برصفر مغلوب فیلیپین شده بود.
تیم بانوان کشورمان در آخرین دیدار خود در این مرحله با تیم چین تایپه دیدارخواهد کرد./ ایرنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی