امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۶:۱۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم والیبال شهرداری ورامین نماینده ایران در جام باشگاه های آسیا با شکست تیم چانا نماینده کشور هند به فینال این دوره از رقابت های رسید.

به گزارش دریای ورزش“،  نماینده والیبال ایران در این دیدار با نتیجه ۳ بر یک در ست های اول(۲۵ بر ۲۳)، دوم(۲۵ بر۲۲) و چهارم (۲۷ بر ۲۵) به برتری رسید و ست سوم ( ۲۲ بر ۲۵) را نماینده والیبال هند از آن خود کرد.
آرش تقوی، محمد رضی، علیرضا جلالی، پوریا فیاضی، مهرداد بابایی، پرویز پزشکی و امین رضوی ترکیب ابتدایی شهرداری در این دیدار بودند.
نماینده والیبال ایران در هر سه ست به سختی موفق به کسب برتری شد تا ضعف ورامینی‌ها در دفاع روی تور و نوع تاکتیک بازیکنان بیشتر دیده شود. این شرایط سبب شد تا نماینده والیبال ایران در ست چهارم و با تلاش خیلی زیاد با نتیجه نزدیک ۲۷ بر ۲۵ به برتری برسد.
قطعا شاگردان«رحمان محمدی‌راد»‌ سرمربی تیم والیبال شهرداری ورامین برای اینکه در دیدار فینال مقابل تیم پاناسونیک ژاپن که پیش از این به دیدار پایانی راه یافته است پیروز شوند، کار سختی در پیش دارند.
مسابقات والیبال باشگاه‌های آسیا از ۲۹ فروردین تا ۶ اردیبهشت ماه به میزبانی کشور چین تایپه در حال برگزاری است و فردا (جمعه) با برگزاری دیدار فینال، پرونده مسابقات بسته می شود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی