امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۱:۰۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، فاطمه چالاکی ملی پوش قائمشهری که در تصادف روز گذشته (جمعه) در جاده محمودآباد چشم راستش آسیب دید، امروز زیر تیغ جراحی قرار گرفت.

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از ایرنا ؛ برادر این بانوی قائمشهری ملی پوش کاراته گفت :  سانحه رانندگی غروب روز گذشته (جمعه) در جاده محمودآباد اتفاق افتاده است.

تورج چالاکی توضیح داد: راننده دخترعمویم بود که در حین رانندگی متأسفانه ماشین به علت برخورد با جدول انحراف پیدا می‌کند و خواهرم که کنار صندلی راننده بود در این تصادف چشم راستش آسیب می بیند.

وی با بیان اینکه به محض این اتفاق سریعاً خواهرم را به بیمارستان فارابی تهران منتقل کرده‌ایم، افزود: به گفته پزشک معالج خواهرم به دلیل آسیب دیدگی قرینه چشم، سه بار باید عمل جراحی انجام دهد تا پرشکان بتوانند در خصوص وضعیت چشم او اظهار نظر کنند.

برادر فاطمه چالاکی با اعلام اینکه هم اکنون پزشکان در حال انجام اولین جراحی چشم خواهرم هستند، گفت که این عمل حدود ۲ ساعت طول می‌کشد تا به پایان برسد.

وی گفت: ۲ عمل جراحی دیگر مجدداً در چند روز آینده بعد از این عمل اتفاق خواهد افتاد و از مردم می‌خواهم تا برای سلامتی خواهرم دعا کنند.

فاطمه چالاکی از قهرمانان با اخلاق قائمشهر است که مدال برنز بازی‌های آسیایی گوانگ ژو ۲۰۱۰ و این چون ۲۰۱۴ و نقره کاراته وان ۲۰۱۳ اوکیناوا ژاپن را در کارنامه دارد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی