امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۱۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، دارنده مدال برنز شمشیربازی قهرمانی جهان گفت: از فدراسیون شمشیربازی بعد از کسب اولین مدال تاریخ شمشیربازی در رقابت های جهانی انتظار بیشتر و توقع بالاتری داشتم.

 به گزارش دریای ورزش“، مجتبی عابدینی  در مسابقات شمشیربازی سابر قهرمانی جهان توانست با کسب مدال برنز جهان تاریخ سازی کند. اما پس از بازگشت این شمشیر باز به ایران استقبالی از او نشد و همین مسئله دلخوری را برای او به وجود آورد. اما اکنون قرار است کمیته ملی المپیک چهارشنبه هفته جاری از ساعت ۱۰ صبح در مراسمی از این ورزشکار تجلیل کند.مجتبی عابدینی همچنین گفتگویی اهمیت مدال جهانی  این رشته را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: بعد از بازی های المپیک ۲۰۱۶ که بنا به دلایل مختلف نتوانستم به آنچه حق من و شمشیربازی ایران بود دست پیدا کنم به تلاش خود ادامه دادم و بعد از کسب مدال های متعدد جام های جهانی خوشحالم که توانستم برای اولین بار مدال جهانی را هم در شمشیربازی ایران بدست آورم .آنچه مسلم است همیشه انگیزه جدی برای مدال های دست نیافتنی داشته ام و این اتفاق با وجود تلاش و تمرین زیاد در بازی های المپیک رخ نداد اما در رقابت های جهانی مدال ارزشمندی را بدست آوردم و این مدال باعث شد که همچنان دید مردم نسبت به این رشته مثبت باقی بماند.

عابدینی ادامه داد: واقعیت آن است که مدال های متعددی را در رقابت های شمشیربازی به ارمغان آورده ام اما مدال جهانی و المپیکی  وجه خاصی دارد که خوشبختانه مدال جهانی را بدست آوردم و با تمام توان برای کسب مدال خوشرنگ المپیک توکیو هم در حرکت هستم و امیدوارم  بتوانم با رفع دغدغه ها و مشکلات بتوانم به این مهم دست پیدا کنم و شرایط را طوری رقم بزنم که بعد از  رشته های سنتی مدال اور در المپیک، شمشیربازی را که مردم نیز بعد از المپیک ۲۰۱۶ به ان توجه زیادی دارند، در سبد مدال آوری کاروان ایران قرار دهم.

عابدینی توجه و حمایت  سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان را به رشته های مدال آور و پرامید ستود و خاطرنشان کرد: در همان روزهای  ابتدایی که دکتر سلطانی فر مدیریت خود را در وزارت ورزش و جوانان آغاز کرده بود به تمرینات شمشیربازی آمدند و پس از درخواست ما نسبت به حمایت بیشتر از شمشیربازی ،با قاطعیت اظهار داشت که شمشیربازی مورد توجه وزارت ورزش و جوانان است و معادل مدال برنزالمپیک  نیز به شما تعلق می گیرد و پیمان فخری هم به عنوان یک مربی که ورزشکار آن در المپیک به مدال دست یافته مورد حمایت است.

این شمشیرباز ادامه داد: سلطانی فر در حالی دستور پرداخت  پاداش معادل مدال برنزالمپیک را داد که تا پیش از آن دریافت پاداش برای من در هاله ای از ابهام بود اما  سلطانی فر که از تلاش و جدیت شمشیربازان و خوشحالی مردم و پیگیری آنها از نتایج شمشیربازی مطلع بودند با عنایت ویژه انگیزه جدیدی را در جامعه شمشیربازی ایران به ارمغان آوردند.

پرافتخارترین شمشیرباز ایران از حمایت های دکتر سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک  بعد از کسب اولین مدال جهانی این رشته نیز به نیکی یاد کرد و توضیح داد: از فدراسیون شمشیربازی نیز بعد از کسب اولین مدال تاریخ شمشیربازی در رقابت های جهانی انتظار بیشتر و توقع بالاتری داشتم اما به هر حال تلاش و جدیت من برای کسب مدال المپیک ادامه دارد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی