امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۴۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، میلاد جهانی، بازیکن مازندرانی تیم فوتبال صنعت نفت گفت: اسکلت تیم تا حدودی حفظ شده، ولی تغییراتی هم داشتیم که به قوی‌تر شدن تیم صنعت نفت کمک کرده است.

به گزارش دریای ورزش“، میلاد جهانی در مورد بازی هفته اول تیم فوتبال صنعت نفت آباداندر لیگ برتر نوزدهم برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: همه بازی‌های لیگ برتر حساس است. با این حال بازی هفته اول ما که دربی خوزستان است می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. ما برای برنده شدن به میدان می‌رویم و قصد داریم لیگ را از ابتدا پر قدرت آغاز کنیم.

وی ادامه داد: تا شروع لیگ برتر تلاش می‌کنیم بازی‌های تدارکاتی بیشتری انجام دهیم و به هماهنگی خوبی برسیم. شاید از جهاتی تاخیر در شروع مسابقات به نفع ما باشد چراکه به هماهنگی بیشتری رسیدیم. عوامل باشگاه بازی‌های تدارکاتی بیشتری برای ما برنامه‌ریزی کرده‌اند و امیدوارم تا روز شروع لیگ به آمادگی کامل دست پیدا کنیم.

بازیکن تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در پایان خاطرنشان کرد: تیم ما نسبت به فصل قبل تغییرات خوبی داشته است. اسکلت تیم تا حدودی حفظ شده، ولی تغییراتی هم داشتیم که به قوی‌تر شدن تیم صنعت نفت کمک کرده است. امیدوارم مسابقات را با قدرت آغاز کنیم و هواداران هم در این راه از همان بازی اول ما را حمایت کنند./ میزان

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی