امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۳۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، رضا لک سرمربی شهروند ساری شکست تیمش برابر اهورا بهبهان را تاوان اشتباهات بازیکنانش دانست.

به گزارش دریای ورزش“و به نقل از روابط عمومی باشگاه شهروند ، رضا لک پس از شکست ۶ بر ۴ تیمش برابر اهورا بهبهان در خارج از خانه اظهار داشت: بازی با کیفیتی بود چرا که تماشاگران جدال پرگلی را مشاهده کردند. از قبل می‌ دانستیم مقابل اهورا با هوادارانش کار سختی در پیش داریم و نزدیکی دو‌ تیم‌ در جدول نیز بازی را حساس کرده بود.

وی افزود: در بخش هایی از بازی تمرکزمان را از دست ‌دادیم و این موضوع سختی کار را برای ما بیشتر‌ کرد. جبران اشتبا‌ه در این جو آسان ‌نیست. ما هم در بخش دفاعی عملکرد مطلوبی نداشتیم و هم در زدن ضربات آخر‌ در مقابل دروازه حریف بی دقتی کردیم و در نهایت تاوان اشتباهات مان را با این‌ باخت دادیم.

سرمربی شهروند ساری‌‌ با بیان اینکه نتیجه نهایی عادلانه نبود، گفت: در طول بازی موقعیت های زیادی را از دست دادیم. زمانی که بازی ۴ بر ۴ مساوی دنبال می شد، از دو سه فرصت عالی گلزنی استفاده نکردیم در‌ حالی که گل شدن آن توپ ها می توانست سرنوشت بازی را عوض کند.

وی همچنین عملکرد ضعیف داوران این بازی را نکته منفی مسابقه قلمداد کرد و افزود: متأسفانه داور‌‌‌ دوم و سوم در حد‌ این بازی نبودند. در حالی که نیمکت نشینان حریف چندین بار بصورت دسته جمعی به داوران اعتراض می‌کردند بنده را در همان مرتبه اول بدلیل اعتراض از کنار زمین اخراج کردند.

لک‌ اضافه کرد: شعارها و الفاظ رکیک تماشاگران خطاب به داور روی عملکرد آنها در دقایق پایانی به شدت تاثیر گذاشت و به نظرم اخراج من به همین دلیل بود.

سرمربی شهروند ساری در پایان خاطرنشان کرد: با همه این احوالات برد تیم اهورا که از تمام ظرفیت ها برای رسیدن به آن‌ استفاده کرد را به این تیم و هوادارانش تبریک می گویم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی