امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۴۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سازمان جهانی فوتبال ساحلی لیست اسامی پنجاه نفره نامزدهای دریافت عنوان برترین بازیکن جهان در سال ۲۰۱۹ را منتشر کرد.

به گزارش دریای ورزش“، با توجه به پیش‌رو بودن مسابقات جام بین قاره‌ای ۲۰۱۹ به میزبانی کشور امارات، مراسم “ستارگان فوتبال ساحلی” در شب پایانی این رقابتها برگزار خواهد شد.

به همین منظور لیست اسامی بازیکنان جهت دریافت عنوان برترین بازیکن جهان در یکسال اخیر، در حالی از سوی سازمان جهانی فوتبال ساحلی منتشر شده است که نام سه ملی پوش تیم ملی فوتبال ساحلی ایران نیز در میان نفرات نامزد شده به چشم می خورد.

در این لیست نام‌های محمد احمدزاده (کاپیتان) ، سید پیمان حسینی (دروازه‌بان) و محمد مرادی (ملی‌پوش جوان) تیم ملی ایران قرار گرفته است.

پس از رای گیری از سرمربیان و کاپیتان‌های تیم‌های ملی فوتبال ساحلی جهان، اسامی سه نامزد نهایی بازیکن و دروازه بان مشخص خواهد شد و نفرات منتخب در مراسم گالا فوتبال ساحلی اعلام خواهند شد.

لازم به ذکر است، پیمان حسینی در سال ۲۰۱۷ حایزه برترین دروازه بان، محمد احمدزاده جایزه قرارگرفتن در تیم منتخب سال ۲۰۱۷ و محمد مرادی جایزه پدیده جهان در سال ۲۰۱۸ را در کارنامه خود دارند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی