امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۰۹:۱۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، نساجی مازندران در اولین بازی اش در جام حذفی فوتبال ایران فردا در یک دیدار حساس در قائمشهر به مصاف شهرخودرو می رود.

به گزارش دریای ورزش“،  رضا مهاجری سرمربی تیم فوتبال نساجی در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت:« ابتدا هفته دفاع مقدس را گرامی می دارم. اگر ما امروز آرامش و امنیت داریم حاصل رشادت های سرداران، رزمندگان و سربازان زیادی بوده که جانشان را فدا کرده اند.»
او در ادامه درباره بازی فردای تیمش برابر شهرخودرو گفت:« با توجه به صادرنشدن کارت ۴ بازیکن تیم و فشردگی بازی ها قصد داشتیم از بازیکنان جوان تر تیم استفاده کنیم اما وقتی آدم اراده و جدیت و عشق مردم طرفدار نساجی را می بیند نگاهش عوض می شود؛ از همین رو ما با تمام قدرت پا به بازی فردا می گذاریم. »
او افزود:« سعی می کنیم با تمام قدرت مقابل پدیده بازی کنیم، آن ها تیم شایسته ای هستند و کادرفنی و مدیریت خیلی خوبی دارند. آن ها مسیر خودشان را در فوتبال ایران پیدا کرده اند. یکی از آرزوهای من این است که نساجی هم بتواند راهش را در لیگ برتر ایران پیدا کند.»
مهاجری درباره برخی مسایل از جمله امکانات این باشگاه گفت:« الان عده ای می گویند چرا تمرینات تیم را به قائمشهر نمی آورید اما من می گویم که اگر کارها از همین الان انجام شود ما فصل بعد می توانیم کامل در قائمشهر تمرین کنیم. اما الان به محل اسکان و زمین تمرین مناسب نیاز داریم. در حال حاضر سعی می کنیم برای بازی ها زودتر به این شهر بیاییم و بیشتر در کنار هوادارها باشیم.»
او اضافه کرد:« من دست تماشاگران نساجی را می بوسم که همیشه کنار ما بودند. حالا شاید از نظر کیفی تیم افت هم داشته باشد اما همیشه کیفیت لازم را داشته اند. شاید به ندرت تیمی در ایران باشد که اینقدر تماشاچی را در هر بازی داشته باشد اما تماشاگران نساجی به سرنوشت تیمشان علاقمند هستند و این ما را مجاب می کند که حق اشتباه کردن نداریم.»
او با تاکید براینکه در این بازی تیمش را با تمام توان به میدان می فرستد گفت:« می توان گفت سخت ترین قرعه جام حذفی به نساجی و شهرخودرو خورده است اما ما به احترام تماشاگران تمام تلاشمان را می کنیم که بازی را با برد تمام کنیم.»
سرمربی نساجی با ناراحتی از عدم صدور کارت ۴ بازیکن این تیم بعد از گذشت ۵ هفته گفت:« من در این مدتی که افتخار کار کردن در نساجی را دارم کمتر سعی کردم مشکلات را بروز بدهم اما وقتی بازیکنی می گیرید که می خواهید از آن ها استفاده کنید و نمی توانید خب حتما ضرر متوجه تیم و بازیکن می شود. بخصوص محمد قاضی و مهرداد کفشگری که خیلی می توانستند به تیم کمک کنند. این بازیکنان در ابتدای فصل پیشنهاداتی داشتند و در نهایت نساجی را انتخاب کردند. این ششمین بازی از ابتدای فصل است که نمی توانیم از بچه هایمان استفاده کنیم. امیدوارم مدیران باشگاه هرچه زودتر این معضل را برطرف کنند. این بازیکنان به امیدی آمده اند و بازیکن حرفه ای باید بازی کند و دیده شود. »
مهاجری در بخش دیگری از حرف هایش درباره اشتباهاتی که دروازه بان های این تیم در بازی های اخیر داشته اند گفت:« ما بازیکن جوان انتخاب کردیم و باید تاوان بدهیم. دروازه بان مثل هربازیکن دیگری روز خوب و روز بد دارد و هیچ بازیکنی بدون اشتباه نبوده است. حسین مرادمند را که شاگرد خودم بوده مثال می زنم، او اولین سال وقتی از سپاهان به پدیده آمد ۴ تا گل به خودی زد و اگر پای این بازیکن نمی ایستادیم شاید فوتبالش نابود می شد اما او الان یکی از بهترین مدافعان لیگ برتر و یکی از ستون های تیم شهرخودرو است. باید تحمل کنیم و تاوان بدهیم تا این جوانان که بچه های همین استان هستند بتوانند رشد کنند.»/ ورزش ۳

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی