امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۰۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم فوتبال شهر خودروی مشهد با عبور از سد نساجی میزبان لیگ برتری خود، به مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی صعود کرد.

به گزارش دریای ورزش“، تیم‌های نساجی مازندران و شهر خودروی مشهد در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی برگزار کننده یکی از حساس‌ترین بازی‌ها بودند. دیداری که از ساعت ۱۵:۳۰دقیقه در ورزشگاه وطنی آغاز شد و در پایان با برتری یک بر صفر تیم مشهدی به اتمام رسید.

تک گل بازی در دقیقه ۷۱ توسط «اکبر صادقی» زده شد. هافبک باتجربه تیم «یحیی گل‌محمدی» بعد از یک سر توپ به موقع با شوتی از فاصله حدود ۲۵ متری، دروازه «نیما میرزا زاد» را گشود و تیمش را با همین گل به مرحله یک هشتم نهایی رساند. تیم مشهدی از همان ابتدای مسابقه شوق بیشتری به هجوم داشت و چندین فرصت خوب هم نصیب آنها شد که بی دقتی مهاجمان این تیم مانع از گلزنی‌شان شد. در سوی مقابل رضا مهاجری در برابر تیم سابق خود نتوانست کاری از پیش ببرد. نساجی هیچ شباهتی به تیمی که اکنون در لیگ برتر بیشترین گل زده را دارد؛ نداشت.

پیش از این تیم‌های مس کرمان، صنعت نفت آبادان، نود ارومیه و تراکتور تبریز به مرحله یک هشتم نهایی صعود کرده بودند. حالا شهر خودرو هم به این جمع اضافه شد و البته نساجی به اولین تیم لیگ برتری تبدیل شد که در این مرحله حذف می شود.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی