امروز

یکشنبه, ۱۸ شهریور , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۱۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، جلسه مدیران روابط عمومی هیات های فوتبال لیگ برتری در سازمان لیگ فوتبال ایران برگزار شد.

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، نخستین جلسه هماهنگی و هم اندیشی مدیران روابط عمومی هیات های فوتبال استان های لیگ برتری امروز با حضور حجت اله بهمنی مدیر روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان لیگ، عبدالنبی شولی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال خوزستان، علی احمدی پور مدیر روابط عمومی هیات فوتبال بوشهر، علی اکبر امینی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران، عرفان امیرخسروی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال کرمان، سپهر آقا ابراهیمی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال اصفهان و دانیال فدایی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال تهران برگزار شد.
لازم بذکر است در این نشست رضا وریجی نائب رئیس و علیرضا آذری مسئول دفتر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران میز حضور داشتند.
در این نشست بررسی مسائل و مشکلات شش هفته ابتدایی لیگ برتر در زمینه مسایل رسانه ای مورد بحث و بررسی قرار گرفت و نحوه توزیع کارت های خبرنگاران و عکاسان رسانه های مختلف برای فصل جاری در استان های لیگ برتری نیز ارزیابی شد.
در ادامه نیز بر سر برگزاری مطلوب نشست های خبری قبل و بعد از مسابقه و بر به روز رسانی آئین نامه رسانه ای سازمان لیگ و تبیین شرح وظایف افسران رسانه ای استان ها تاکید شد.
علی اکبر امینی مدیر روابط عمومی هیات فوتبال مازندران با بیان نقطه نظرات خود در حوزه رسانه ی هیات فوتبال مازندران تصریح کرد: سعی داشته ایم تا در ابتدای حضور خود در جایگاه روابط عمومی هیات فوتبال مازندران ساختار خوبی را ایجاد کنیم تا کیفیت اخبار و تصاویر انعکاسی از سوی فوتبال مازندران به بالاترین سطح خود برسد.
در پایان ابن جلسه و طبق صحبت های مطرح شده و آیین نامه مسابقات مقرر شد تا در کمال احترام به فعالین رسانه ای در استان ها از ورود افراد غیر حرفه ای و خارج از حوزه رسانه به ورزشگاه ها، تحت عنوان خبرنگار و عکاس جلوگیری خواهد شد، تا عزیزان خبرنگار و عکاس حقیقی بتوانند در فضای بهتری به فعالیت بپردازند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی