امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۳۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، در سومین روز از هفتمین دوره المپیک نظامیان جهان، ایمان اکبرزاده موفق شد بر سکوی نایب قهرمانی بایستد تا جمع مدال های تکواندو ایران تا پایان روز سوم به عدد ۴ برسد.

به گزارش دریای ورزش“، هفتمین دوره المپیک نظامیان جهان (سیزم) ۲۰۱۹ در بخش تکواندو با حضور ۲۴۴ هوگوپوش از ۴۷ کشور در ووهان چین آغاز شد و به مدت ۴ روز ادامه دارد.

امروز و در سومین روز رقابت ها، مبارزات اوزان ۵۴- و ۶۳- کیلوگرم برگزار شد که ایمان اکبرزاده و کامران مردانی پور نمایندگان تکواندو ایران بودند که اکبرزاده موفق شد نقره این رویداد را کسب کند.

ایمان اکبرزاده در نخستین دیدار نماینده قطر را ۲۵ بر ۲ شکست داد. وی در ادامه هوگوپوش یونان را ۲۴ بر ۴ از پیش رو برداشت و سپس بر نماینده آمریکا ۲۲ بر یک غلبه کرد. وی در مرحله نیمه نهایی نیز برابر نماینده مصر ۱۶ بر ۵ به برتری رسید اما در فینال نتیجه را ۳۱ بر ۲۲ به هوگوپوش برزیلی واگذار کرد و صاحب گردن آویز نقره شد.

کامران مردانی پور در وزن ۶۳- کیلوگرم از کسب مدال بازماند. وی ابتدا نماینده کلمبیا را ۲۱ بر یک از پیش رو برداشت و در دومین دیدار موفق شد هوگوپوش ایتالیا را ۱۸ بر ۱۴ شکست دهد اما در سومین مبارزه نتیجه را ۲۵ بر ۱۲ به نماینده ازبکستان واگذار کرد.

پیش از این امیرمحمد بخشی، محمدحسن پلنگ افکن و محمدمهدی عمادی نیز موفق به کسب مدال برنز شده اند. هدایت این تیم برعهده محمدرضا زوار به عنوان سرمربی است.

المپیک نظامیان جهان G2 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۲۰، ۱۲ و ۷٫۲۰ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیکی تعلق می‌گیرد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی