امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۳۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، تیم فوتبال الهلال عربستان با شکست تیم اوراوا ردز در ژاپن، سومین قهرمانی خود در قاره آسیا را به دست آورد.

به گزارش دریای ورزش“،  تیم فوتبال الهلال عربستان از ساعت ۱۳:۳۰ امروز (یکشنبه – به وقت ایران) در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا، در ورزشگاه سایتامای ژاپن میهمان اوراواردز این کشور رفت و با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید. سالم الدوساری در دقیقه ۷۴، گل اول مسابقه را به ثمر رساند و بافتیمبی گومیس در دقیقه ۳+۹۰ نیز گل دوم الهلال را به ثمر رساند.

با توجه به برتری یک بر صفر الهلال در بازی رفت، شاگردان رازوان لوچسکو در مجموع دو بازی رفت و برگشت به پیروزی ۳ بر صفر دست یافتند و قهرمان لیگ قهرمانان آسیا شدند.

با این نتیجه، الهلال سومین قهرمانی خود در قاره آسیا را کسب کرد که با توجه به سه نایب قهرمانی آبی‌پوشان عربستانی، آنها از پوهانگ استیلرز کره جنوبی سبقت گرفته و پرافتخارترین تیم بازی‌های باشگاه‌های آسیا لقب گرفتند. الهلال پیشتر در فصول ۹۱-۱۹۹۰ و ۱۹۹۹-۲۰۰۰ نیز به عنوان قهرمانی رسیده بود. اوراوا ردز نیز پیش از این دو قهرمانی داشت که می‌توانست به سومین قهرمانی‌اش برسد.

تاکاهیرو سکینه، تاکویا ایوانامی، توموکی ماکینو و تاکویا آئوکی، بازیکنان تیم اوراوا ردز بودند که از داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

الهلال در مرحله گروهی با صدرنشینی در گروه C، بالاتر از تیم‌های الدحیل قطر، استقلال ایران و العین امارات به عنوان صدرنشین گروه به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد. این تیم سپس با شکست الاهلی و الاتحاد عربستان و السد قطر در مراحل بعدی بازی‌ها به دیدار فینال راه یافته بود./ تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی