امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۲:۱۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  سرمربی تیم والیبال کاله مازندران گفت: امیدوارم والیبال باشگاهی آسیب نبیند چون به شخصه نمیدانم در این ۵۰ روز تعطیلی چه کار باید کنیم!

 به گزارش دریای ورزش“، بهروز عطایی سرمربی تیم والیبال کاله مازندران‌ پس از باخت مقابل سایپای تهران در جمع خبرنگاران گفت: ابتدا تبریک‌ می‌گویم به تیم سایپا‌ که بسیار خوب بازی‌ کرد‌ و‌ مستحق برد بود. این تیم در دریافت‌ها بسیار خوب عمل کرد و‌ حسینی هم بسیار خوب مهاجمانش را تغذیه کرد و همین موضوع باعث شد دفاع ما خراب شود.او ادامه داد: ما بد دریافت می‌کردیم ‌و در حمله خوب‌ نبودیم، همین موضوع سبب شد مهاجمان واقعی ما شناسایی شده و سایپا بازی‌ را‌ کنترل‌ کند. در مجموع به اشتباهات‌ خودمان‌ و بازی خوب حریف نتیجه را واگذار‌ کردیم. سایپا بازی‌ منظم ‌و‌ با ثباتی را انجام داد و بهتر از ما بود.

عطایی در پاسخ به این سوال که برای تعطیلی لیگ چه برنامه‌ای دارد تا تیمش افت نکند؟ توضیح داد: نمی‌دانم چند بازیکن من دعوت می‌شوند و در این تقریبا دو‌ ماه‌ چگونه ‌باید تمرین کنیم. امیدوارم یک راهکاری‌ را با کمک دوستان پیدا کنم تا در این ۵۰ روز تیمم شرایط خوب خود را حفظ‌ کند.

او ادامه داد: ما صد در صد به المپیک ‌می‌رویم ‌چون‌ حریفان‌ آسیایی ما مقابل ایران شانسی ندارند. اما موضوع مهم این است که بعد از انتخابی المپیک‌ نمیدانم چیکار خواهیم کرد. شک نکنید ما به راحتی راهی المپیک می‌شویم و اگر در المپیک نتیجه‌ نگیریم عجیب است، چون ما مدعی کسب نتیجه هستیم. همچنین ما باید برای مسابقات بعد از انتخابی المپیک فکر کنیم.

عطایی در پایان گفت: امیدوارم لیگ‌ جریان عادی خود را حفظ کند. برای ما فرقی نمی‌کند چون تیم من برای قهرمانی بسته نشده‌ است و میانه جدول نتیجه خوبی برای ما است اما برای برخی تیم‌ها فشار زیاد می‌شود. امیدوارم والیبال باشگاهی آسیب نبیند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی