امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۲۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  قائم میرابیان ورزشکار و مربی شیرجه ایران در مسابقات جهانی و در رشته‌های تخته یک متر، تخته سه متر و سکو در رده سنی ۴۰-۴۴ صاحب سه مدال طلا شد.

به گزارش دریای ورزش“،  رقابت‌های جهانی ورزش‌های آبی بزرگسالان ۱۱ الی ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ (دوم الی ۱۱ Agu) در شهر کیوشو ژاپن در حال پیگیری است.قائم میرابیان یکی از شیرجه روهای ارزنده و مربیان خوش نام شیرجه ایران که در رده سنی ۴۰-۴۴ سال مسابقات جهانی شیرجه بزرگسالان شرکت کرده بود، ابتدا در تخته سه متر با حریفان جهانی خود به رقابت پرداخت. میرابیان در روز نخست این مسابقات موفق شد در رشته تخته سه متر رده سنی ۴۰-۴۴ سال برای نخستین بار در تاریخ شیرجه ایران مدال طلا کسب کند.

میرابیان در میان ۱۴ شرکت کننده در ماده تخته سه متر با کسب ۴۰۱ امتیاز در جایگاه نخست ایستاد و به ترتیب شیرجه روهایی از کشور آلمان و کانادا دوم و سوم شدند.

در ادامه میرابیان در تخته یک متر نیز موفق شد طلای این رقابت‌ها را از آن خود کند. این شیرجه روی آماده ایران در میان ۱۴ شرکت کننده این ماده با کسب ۳۴۳٫۴۰ امتیاز بر سکوی نخست ایستاد و دومین مدال طلای خود را بر گردن آویخت.

اما این پایان درخشش میرابیان نبود و این شیرجه روی ایران در رقابت‌های سکو مسابقات جهانی شیرجه رده سنی بزرگسالان با پیشی گرفتن از رقیبان خود، سومین مدال خوش رنگ این رقابت‌ها را از آن خود کرد. میرابیان در ماده سکو با کسب ۲۵۰٫۸۰ در جایگاه نخست ایستاد و سومین طلای خود را کسب کرد. در این ماده ۷ شرکت کننده حضور داشتند.

هادی نیکو نژاد از قهرمانان اسبق شیرجه ایران نیز به عنوان مربی در کنار میرابیان در این رقابت‌ها حضور داشت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی