امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۳۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مجمع عمومی هیات فوتبال استان با حضور حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران،طالقانی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال،غلامرضا بهروان رئیس هیات فوتبال مازندران،اعضای مجمع عمومی فوتبال مازندران و جمعی از اصحاب رسانه در هتل بادله برگزار شد.

به گزارش دریای ورزش“، حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در حاشیه این مجمع با اعلام اینکه فوتبال یکی از ورزش های پرمخاطب و مهم در مازندران محسوب می شود افزود؛ دستگاه ورزش با همه ی امکانات و ظرفیت خود تلاش کرد تا مشکلات تیم های بزرگ استان ازجمله نساجی مرتفع گردد تا حضور آبرومندانه ای در لیگ برتر داشته باشیم.

وی گسترش فوتبال حتی در روستاهای دوردست استان را مورد تاکید قرار داد و گفت: بدلیل جذابیت و فراگیری این ورزش باید به سمت توسعه زیرساخت ها گام های محکمی برداریم تا با توجه به پتانسیل جوانان مازندران، فوتبالیست های بزرگی را معرفی نماییم.

حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران که در غیاب بهاروند ریاست مجمع فوتبال مازندران را برعهده داشت با ارزیابی مثبت از عملکرد هیات فوتبال استان تعامل این هیات با اداره کل را رضایت بخش و شایسته تقدیر عنوان کرد.

مهندس بهروان رئیس هیات فوتبال مازندران بیان اینکه مجمع سالانه فوتبال در مازندران برگزار شد اظهار داشت: در این مجمع انتقادات و خواسته‌های اعضای مجمع بررسی شده است.

وی با اشاره به اینکه در این جلسه کارهایی که در سال‌های گذشته در زمینه فوتبال مازندران انجام شده به اعضای مجمع اعلام می‌شود، تصریح کرد: پنجره نقل و انتقال تیم نساجی بسته بود اما با حضور مالک جدید باشگاه نساجی تلاش شده که مشکلات باشگاه حل شود.

رییس هیات فوتبال مازندران خاطرنشان کرد: این مجمع با حضور مدیر کل ورزش و جوانان، هیات های فوتبال شهرستان‌ها و نمایندگان داوران و بانوان تشکیل شده و تقویم سال بعد فوتبال مازندران مورد بررسی قرار گرفت.

بهروان با اشاره به اینکه مجمع فوتبال مازندران شلوغ‌ترین مجمع استانی کشور بوده و بیش از ۴۵ عضو دارد، گفت: آن‌هایی که عضو مجمع هستند خواسته‌ها، مشکلات و کمبود فوتبال استان را مطرح کردند که این خواسته‌ها شامل مشکلات تیمی، مالی و باشگاهی بوده است.

رئیس هیات فوتبال مازندران در این نشست از مدیرکل ورزش و جوانان به جهت توسعه زیرساخت های ورزشی و احداث و نوسازی و تجهیز زمین های فوتبال استان تقدیر تشکر کرد .

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی