امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۵۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: آقای فکری از نظر روحی و روانی با بازیکنان ما صحبت کرده و شرایط خوبی در تیم ما حکمفرما شده است.

به گزارش دریای ورزش“، محمدمهدی نظری با اشاره به برتری تیم فوتبال نساجی مقابل ماشین‌سازی در تبریز اظهار داشت: در ابتدا می‌خواهم از زحمات آقای مهاجری تشکر کنم، چون او تلاش زیادی کرد، ولی انصافاً بدشانس بودیم و توپ‌هایمان تبدیل به گل نمی‌شد. با حضور مربی جدید شرایط تغییر کرده و روحیه خوبی به تیم ما وارد شده و خیلی خوشحالم که در اولین مسابقه با سرمربی جدید سه گل به تیم ماشین‌سازی زدیم و برنده از زمین خارج شدیم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا کار با محمود فکری سخت است یا آسان، گفت: آقای فکری از نظر روحی و روانی با بازیکنان ما صحبت کرده و شرایط خوبی در تیم ما حکمفرما شده است. او با بازیکنان رفیق است و آرامش را به تیم ما تزریق کرده و فکر می‌کنم در هفته‌های آینده شرایطمان بهتر خواهد شد.

نظری در خصوص دیدار آینده این تیم مقابل تراکتور اظهار داشت: بازی بسیار سختی در پیش داریم، چون تراکتور هفته گذشته بازی را واگذار کرده بود و به همین دلیل برای جبران می‌آید. با این وجود ما می‌ خواهیم آبروداری کنیم و بازی خوبی به نمایش بگذاریم و سه امتیاز مسابقه را کسب کنیم.

مهاجم نساجی که زمانی با حنیف عمران‌زاده هم‌بازی بود، در خصوص اینکه آیا اخلاق عمران‌زاده در مربیگری تغییر کرده یا خیر،  گفت: حنیف بچه بسیار دوست‌داشتنی است و حالا که مربی شده، کمی جدی شده است، با این وجود بچه‌ها او را دوست دارند و این روزها از کنار هم بودن لذت می‌بریم.

وی با اشاره به قراردادش با تیم فوتبال نساجی گفت: قراردادم با باشگاه نساجی یک و سال و نیمه است و ان‌شاءالله که امسال در جدول جایگاه خوبی داشته باشیم و فصل آینده با تقویت تیم شرایط بهتری پیدا کنیم. / فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی