امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۲۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،با تصمیم مدیر عامل باشگاه خوشه طلایی بار دیگر محسن عاشوری به ساوه باز خواهد گشت و هدایت این تیم را در ۸ هفته  پایانی رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور برعهده خواهد گرفت.

 به گزارش دریای ورزش“، محسن عاشوری بعد از قهرمانی به همراه تیم خوشه طلایی در لیگ ۲ و صعود به لیگ یک در دور رفت بازی های این فصل به عنوان ششمی دست پیدا کرد و این در حالی بود که در هفته های پایانی دور رفت برخی از بازیکنان کلیدی این تیم مثل امیر زلیکانی، اکبر صغیری، شاهرخ غلامرضا پور و… آسیب دیدند و محسن عاشوری مجبور به بازی دادن به جوانانی شد که البته اکنون باتجربه شده اند و دور برگشت بازی ها تبدیل به مهره های کارآمدی برای تیم شدند. بعد از امتیازات از دست رفته و اختلاف نظرهایی که ایجاد شد باشگاه و محسن عاشوری در پایان دور رفت به نقطه قطع همکاری رسیدند. اما بعد از این اتفاق؛ محسن عاشوری به این تصمیم احترام گذاشت و به جای انتقاد از باشگاه آنهم در حالی که تیم در اولین فصل حضور در لیگ یک و در دور رفت بازی ها به عنوان ششمی دست پیدا کرده بود؛ برای تیم در ادامه مسیر آرزوی موفقیت کرد و مدیر عامل باشگاه هم از دوران همکاری با محسن عاشوری به نیکی یاد کرد و رفتار حسنه طرفین در این برهه از زمان باعث همکاری دوباره آنها شد.تیم خوشه طلایی که با توجه به خداحافظی محمود فکری در آخرین بازی انجام داده و در دیدار با گل ریحان بدون سرمربی به میدان رفت و سه امتیاز این بازی را از آن خود کرد هم اکنون با ۴۵ امتیاز یکی از گزینه های صعود به لیگ برتر بشمار می رود؛ این تیم هم اکنون تیم سوم جدول بشمار می رود و اختلافش با مس کرمان تنها یک امتیاز است. البته باید به این نکته اشاره کرد تیم در هفته های پایانی بازی های سختی را پیش رو دارد و قرار است با مدعیان مصاف رودررو داشته باشد.

دلیل اتخاذ این تصمیم از سوی باشگاه خوشه طلایی؛ جدا از عملکرد خوب محسن عاشوری در گذشته شناخت وی از تیم و هم چنین از حریفان است و باشگاه در نهایت بر آن شد در این برهه از زمان تصمیمی بگیرد که شانس بیشتری برای صعود به لیگ برتر داشته باشد. در صورت صعود این تیم به لیگ برتر باید گفت این تیم طی دو فصل از لیگ ۲ به لیگ برتر صعود کرده است. / ورزش ۳

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی