امروز

سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲

  ساعت

۰۸:۰۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، دارنده ۲ مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان تاکید کرد: تعویق المپیک تاثیری در میزان انگیزه‌ام نداشته و با همه توان برای رسیدن به موفقیت تلاش می‌کنم.

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از ایسنا، کامران قاسمپور درباره چگونگی پیگیری تمریناتش با توجه به تعطیلی اردوی تیم ملی کشتی آزاد به دلیل شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: فعلا همه جا تعطیل است و ما نیز می‌ترسیم در فضاهای عمومی تمرین کنیم. بیشتر سعی می‌کنیم در جنگل تنها یا با یکی دو نفر از دوستان که موارد بهداشتی را رعایت می‌کنند تمرین کنیم. همچنین در روستایمان نیز یک سالن کشتی کوچک داریم که با یکی از دوستان در آنجا تمرین می‌کنم تا از آمادگی بدنی دور نشوم.

 

دارنده ۲ مدال طلای امیدهای جهان افزود: خدا را شکر آمادگی نسبی دارم و توانسته‌ام با وجود دوری از تمرینات این آمادگی را تا حد زیادی حفظ کنم. منتظریم ببینیم شرایط چه زمانی به روال عادی بازمی‌گردد و برنامه اردوها و مسابقات مشخص شود تا مانند گذشته اردوها را با خیالی آسوده پیگیری کنیم.

 

وی درباره تعویق المپیک گفت: المپیک هم یک سال عقب افتاد و بسیاری از مسابقات بین المللی نیز تعویق شد. قطعا برنامه تمرینات و مسابقات تغییر می‌کند و فکر می‌کنم یک سال دیگر باید از فیلترها عبور کنیم تا ببینیم چه شرایطی پیش می‌آید.

قاسمپور با تاکید بر اینکه تعویق المپیک تاثیری بر کاهش انگیزه‌اش نداشته است، گفت:چه امسال یا سال بعد انگیزه‌ام برای حضور در المپیک زیاد است و با همه وجود تمرین می‌کنم چرا که باید آمادگی‌ام را حفظ کنم تا بتوانم در مسابقات پیش رو موفق باشم و در نهایت هدفم این است که به المپیک برسم.

 

آزادکار وزن ۸۶ کیلوگرم ایران در پایان گفت: با توجه به تعویق المپیک فکر می‌کنم مسابقات آسیایی و جهانی امسال برگزار شود. مربیان تصمیم می‌گیرند که انتخابی بگذارند یا به تورنمنت اعزام می‌شویم و با عادی شدن شرایط این موضوع مشخص خواهد شد. من با جدیت تمرین می‌کنم و انگیزه زیادی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی دارم.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی