امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۴۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  سرمربی تیم‌ وزنه‌برداری بازار بزرگ ایران گفت: سطح رقابت‌های لیگ از نظر کیفی بد نبود، البته از نظر شکل برگزاری می‌شد مسابقات را بهتر برگزار کرد.

به گزارش دریای ورزش“، بهداد سلیمی در خصوص اینکه گفته می‌شود مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری به دنبال انتخاب او به عنوان سرمربی تیم جوانان هستند، اظهار داشت: خیر؛ هیچ صحبتی از طرف مسئولان فدراسیون در این رابطه با من نشده است.

وی در مورد قهرمانی تیم بازار بزرگ ایران در لیگ وزنه‌برداری گفت: خداراشکر می‌کنم در نخستین سال مربیگری خودم توانستم همراه با بازار بزرگ جام قهرمانی را به دست بیاورم. البته خیلی دوست داشتم هفته پایانی برگزار شود، اما متاسفانه ویروس کرونا مانع شد تا هفته پایانی برگزار شود و نتایج سه هفته نخست ملاک قرار گرفت. امیدوارم حمایت مسئولان بازار بزرگ از رشته‌های المپیکی همچنان ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم وزنه‌برداری بازار بزرگ در مورد اینکه کیفیت مسابقات لیگ در این فصل چطور بود، گفت: از نظر کیفی بد نبود، البته از نظر شکل برگزاری می‌شد مسابقات را بهتر برگزار کرد. اگر مسئولان فدراسیون دنبال کیفیت بالای لیگ هستند باید شرایطی را فراهم کنند تا مسابقات هر هفته پخش زنده تلویزیونی شود تا کمک کند حامیان مالی، علاقه‌مند به تیمداری در این رشته شوند. متاسفانه هیچکدام از هفته‌هایی که سپری شد، پخشی نداشت و همین موضوع باعث بی‌انگیزگی در بین تیم‌ها می‌شود. همین لیگ است که کمک می‌کند تا استعدادها بیشتر دیده شده و به تیم ملی معرفی شوند./ میزان

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی