امروز

چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۵۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  مشاور کمیته ملی المپیک گفت: به عنوان یک قهرمان از خدمات صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان راضی نیستم و باید شاهد این باشیم تا اتفاقات بهتری برای آن بیافتد.

به گزارش دریای ورزش“، «بهداد سلیمی» روز دوشنبه در آیین نخستین سالروز تاسیس موزه ملی ورزش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز مراسم خوب و باشکوهی برگزار شد. به نظرم این راهی که موزه ملی المپیک می‌رود مسیر خوبی است و اعتماد قهرمانان و پیشکسوتان نسبت به موزه بیشتر شده است. از این به بعد بسیاری از اشیا قیمتی در اختیار موزه قرار بگیرد. جا دارد از عزیزانی که این مراسم را تدارک دیدند و برای حفظ این آثار در موزه ملی المپیک تلاش می‌کنند تشکر ویژه داشته باشم.

دارنده مدال طلای دسته فوق سنگین وزنه‌برداری در بازی‌های المپیک ۲۰۱۲ لندن در خصوص وضعیت ورزشکاران المپیکی افزود: شرایط برای همه ورزشکاران جهان اکنون یکسان است. اگر نمایندگان کشورمان از تمرینات عقب افتادند ورزشکاران سایر کشورها هم در چنین شرایطی قرار دارند.  همیشه اولویت برای همه سلامتی است و امیدوار باید باشیم تا هر چه زودتر این ویروس از بین برود تا ورزشکاران به میادین بازگردند. کم و بیش از اوضاع کسانی که سهمیه المپیک کسب کردند، مطلع هستیم و تلاش می‌کنیم تا هر چه زودتر مسایل و مشکلات آنان را برطرف کنیم.

سلیمی ادامه داد: روز گذشته «سیدرضا صالحی امیری» رییس کمیته ملی المپیک، درخواست کرد تا به عیادت «محمدرضا آقانیا» کشتی‌گیر نوجوان برویم. از نظر روحی و روانی و درمانی برای او کمک گرفتیم. پیام‌های خوبی برای من و کمیته ملی المپیک مبنی بر کمک به این کشتی‌گیر آمد و امیدوارم این حرکت به قانون تبدیل شود تا اگر اتفاقی برای یک ورزشکار یا پیشکسوت رخ داد،  چنین حمایت‌هایی از آنان شود.

وی گفت: در هر صورت صندوق حمایت از پیشکسوتان و قهرمانان را داریم اما به عنوان یک قهرمان از خدمات این صندوق راضی نیستم و باید شاهد این باشیم تا اتفاقات بهتری بیافتد.

سلیمی درخصوص وضعیت لیگ برتر و تیم نساجی گفت: الان همه چیز تعطیل است.  امیدواریم مسابقات لیگ برتر زودتر شروع شود و نتایج خوبی برای نساجی رقم بخورد. در زمینه حمایت از تیم‌های فوتبال به جز هواداری کاری از دستمان بر نمی‌آید. هر کدام از این تیم‌ها برای خود هیات مدیره و ورزشکار دارند و راه خودشان را می‌روند. امیدواریم هر چه زودتر به شرایط مسابقه بازگردند./ ایرنا

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی