امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۲:۳۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، دارنده مدال برنز وزن ۷۰ کیلوگرم کشتی آزاد جهان گفت: بعضی دائم می‌گویند جوان‌ترها را راحت و با اختلاف می‌بریم که البته این موضوع در مسابقات کشوری مشخص می‌شود.

به گزارش دریای ورزش“، یونس امامی  با اشاره به اینکه طبق چرخه انتخابی تیم ملی کشتی باید از مرحله اول وارد مسابقات شود، اظهار داشت: اینطور که گفته شده، باید از مسابقات قهرمان کشوری کشتی بگیرم. تا قبل از این اصلا در رده بزرگسالان کشوری نگرفتم، چون با حضور در سایر مسابقات سهمیه گرفته‌ام. حالا یا امیدهای جهان بود و یا آسیایی و جهانی، هر جا می‌رفتم سهمیه را می‌گرفتم و نیازی به حضورم در قهرمان کشوری بزرگسالان نبود.

وی برگزاری چرخه انتخابی تیم ملی را خوب دانست و تاکید کرد: قطعاً این چرخه در کنار ایرادهایی که ممکن است در کار خودش را نشان بدهد، خوبی خودش را دارد؛ برای اینکه بچه‌ها بیشتر زحمت می‌کشند و دل‌شان خوش می‌شود که بدون حرف و حدیث ملی‌پوش می‌شوند. من هیچ مشکلی با انتخابی ندارم.

امامی ادامه داد: شرایطم با انتخابی تیم ملی هیچ فرقی نکرده، شاید انگیزه‌ام بیشتر هم شده باشد. بعضی دائم می‌گویند جوانترها را راحت و با اختلاف می‌بریم، خب این موضوع در مسابقات کشوری مشخص می‌شود. هر کسی ادعا دارد، می‌آید روی تشک. جوری نیست که بعدا بگوید آماده نبودم. مهم‌ترین میدان می‌شود مسابقات قهرمان کشوری.

این مدعی وزن ۷۴ کیلوگرم در مورد وضعیت تمریناتش نیز گفت: فعلا روزی یک جلسه تمرین می‌کنم، تا یکی دو ماه دیگر، میزان تمرینم همین است و بعد فشار را بیشتر می‌کنم. در هفته سه، چهار جلسه روی تشک می‌روم و دو جلسه هم تمرین غیر کشتی دارم. / تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی