امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۵۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، قهرمان کشتی آزاد آسیا گفت: شنیده‌ام که شاید امسال مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی برگزار شود و اگر اینطور باشد، ابتدا هدفم حضور در مسابقات جهانی است.

به گزارش دریای ورزش“، محمدجواد ابراهیمی با اشاره به پیگیری تمریناتش در قائمشهر اظهار داشت: همراه با کامران قاسمپور مرور فن می‌کنیم، درست است اردو و مسابقه نیست، اما کارمان را انجام می‌دهیم.  با این حال دیگر خسته شده‌ایم و امیدوارم که هر چه زودتر شرایط برگزاری اردو و مسابقه مهیا شود.

وی در مورد اینکه سازمان لیگ اعلام کرده قصد دارد از مرداد ماه لیگ برتر را استارت بزند، گفت: نمی‌دانم امکان این کار هست یا نه، وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا باید اجازه برگزار مسابقه را بدهند.

مدعی وزن ۹۲ کیلوگرم کشتی آزاد در پاسخ به این سوال که آیا وزن بدنش را برای حضور در جمع مدعیان ۹۷ کیلوگرم افزایش داده است؟ خاطرنشان کرد: این همه سال زحمت کشیده‌ام که مدال جهانی بگیرم. شنیده‌ام که امسال شاید مسابقات جهانی اوزان غیرالمپیکی برگزار شود، اگر اینطور باشد، اول قصدم حضور در مسابقات جهانی است و امیدوار هستم بعد از آن دیگر به ۹۷ کیلوگرم بروم و شانسم را برای حضور در المپیک امتحان کنم./ تسنیم

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی