امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۴۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، هفت استان کشور به عنوان اصلی ترین گزینه های اردوی تیم ملی فوتوالی پس از فروکش شدن موج کرونا انتخاب شدند.

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از خبرگزاری صدا و سیما ، عارف حمزه پور سرپرست دبیری و مدیر مازندرانی تیم های ملی فوتوالی گفت:پس از فروکش شدن موج دوم بیماری کرونا و مساعد شدن شرایط برگزاری اردوها،با بررسی های انجام شده و سابقه موفق ‌ استان های مازندران ،یزد،هرمزگان،خوزستان،خراسان جنوبی،خراسان رضوی و کرمان در امر میزبانی،نخستین اردوی ملی پوشان در یکی از این استان ها برگزار خواهد شد.
وی افزود:در شرایط فعلی بازیکنانی که در اردوی پایانی اهواز به جمع سایر ملی پوشان اضافه شده اند با برنامه هایی که مربیان تیم در نظر گرفته اند در خانه به حفظ آمادگی و انجام تمرینات می پردازند.
مدیر تیم های ملی خاطرنشان کرد: در شرایط مشابه زمانی در سال گذشته از ابتدای سال تا مرداد۹۸ بیش از ۷ اردوی منسجم در شهرهای یزد،بندرعباس،اردکان،گرگان،کیش،قشم و ساری برگزار شده بود که در سال جاری به علت شیوع بیماری کرونا کادر فنی و بازیکنان از برگزاری حتی یک اردو هم محروم ماندند.
وی با بیان اینکه شهرهای ساری و نور از شهرهای منتخب و پیشنهادی مازندران برای میزبانی نخستین اردوی سال ۹۹ خواهند بود افزود: در صورت موافقت و آمادگی هیئت ورزش های روستایی عشایری و کمیته فوتوالی مازندران این اردو در این استان برپا خواهد شد.
حمزه پور گفت:شهرهای یزد و مهریز هم همواره پیش قدم در امر برگزاری اردوی آماده سازی ملی پوشان فوتوالی کشور هستند و در صورت آماده نبودن شرایط میزبانی در این دو شهر،این اردوها در شهرهای ۵ استان مشخص شده دیگر برگزار خواهد شد.
عارف حمزه پور ضمن تاکید بر روند آماده سازی ملی پوشان حتی در شرایط کرونایی از برگزاری لیگ منسجم فوتوالی با حضور ۱۰ تیم از جمله پرسپولیس و سپاهان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت:رسیدن به مقام نائب قهرمانی جهان و شکست دادن تایلند قدرت نخست قاره کهن کاری بس دشوار بوده است که با همت غیور مردان ایرانی دست یافتنی شد و دفاع از این عنوان و ادامه این روند و سیر در مسیر موفقیت کاری سخت و دشوار تر بوده است که با نگاه و حمایت مسئولان ورزش کشور ، این رشته ورزشی در جایگاه مورد نظر باز هم مایه افتخار آفرینی و مباهات ملت شریف ایران خواهد شد.
وی در پایان به جام جهانی هند اشاره کرد و گفت:باتوجه به همه گیر و جهانی بودن این ویروس منحوس هنوز تاریخی پس از لغو آن از سوی فدراسیون جهانی اعلام نشده است.
تیم ملی فوتوالی ایران در جام جهانی ۲۰۱۹ در کشور تایلند برای نخستین بار در تاریخ این رشته نائب قهرمان جهان شد.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی