امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۱۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، محمد اسدی مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی  دریای ورزش  در پیامی به مناسبت هفدهم مردادماه ، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه تبریک گفت.

به گزارش دریای ورزش“، متن پیام محمد اسدی مدیر مسئول پایگاه خبری تحلیلی دریای ورزش به شرح ذیل است:
درود بر هنرمندانی که حرمت قلم و دانستن را گرامی می دارند و قدرت اندیشه،توان نوشتن و مجال گفتن را جز در مسیر حق و حقیقت به کار نمی گیرند.
۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار یادآور زحمات و تلاش های انسانهای شریفی است که در کسوت خبرنگاری، رسالت خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی را بر عهده داشته و به مدد قلم های پاک و صادق و توانای خود، موجبات روشنگری و تعالی، پیشرفت و بالندگی جامعه را فراهم می آورند.
هفدهم مردادماه، روز نکوداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و همه شهدای خبرنگار است، که با ایثار جان به شرافت این حرفه مقدس اعتباری فزون‌تر بخشیده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند و به همه ثابت کردند که خبرنگاران، راویان صدیق اطلاعات و اخبار هستند که در مسیر بقای حقیقت تا آخرین لحظه دست از تلاش برنمی دارند.
قشر فرهیخته ای که به پاس حرمت و ارزش و اهمیت والای کار خبر و پیام رسانی، همواره از شأن و منزلت رفیعی در نزد افکار عمومی برخوردار بوده و شایسته ارزشمند ترین تکریم و قدر شناسی می باشد و حقیقتاً در این روزهای سخت مقابله با بیماری منحوس کرونا دوشا دوش کادر پزشکی و درمانی استان تلاش می کنند و با آگاهی بخشی به جامعه، مردم را به صحنه آورده و همراه دستگاه های اجرایی توفیقاتی را کسب کردند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه به ویژه شهید محمود صارمی و تبریک این روز به همه خبرنگاران، عکاسان، اصحاب رسانه علی الخصوص همکاران عزیزم در پایگاه خبری تحلیلی دریای ورزش قدردانی نموده، از درگاه خداوند متعال برای همگان سلامتی و توفیق روز افزون مسئلت می نمایم .
محمد اسدی
مدیر مسئول پایگاه خبری تحیلی دریای ورزش

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی