امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۱۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  تیم کوچین آمل با ترکیب بازیکنان تیم ملی در لیگ برتر حضور پیدا می کند.

به گزارش دریای ورزش“،  تیم کوچین که مالکانش برادران سلیمانی مالک شرکت لبنی کاله هستند حالا و پس از تصمیم بر عدم تیمداری در لیگ برتر والیبال تصمیم به تیمداری در لیگ برتر بسکتبال گرفتند.

کوچین آمل که چند سالی است به یکی از تیم های بازیکن ساز در لیگ دسته اول بسکتبال کشور تبدیل شده بود و ملی پوشان زیادی را به سطح اول بسکتبال کشور معرفی کرده بود حالا عزم جدی برای حضور در لیگ برتر بسکتبال دارد و مردم آمل امیدوارند تا بسکتبال این شهر نیز مثل والیبال در لیگ برتر افتخار آفرینی کند.

روز چهارشنبه مورخ ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ در جلسه هماهنگی لیگ برتر بسکتبال مردان با حضور نمایندگان باشگاه ها لیست باشگاه های حاضر در لیگ برتر امسال اعلام شد که در یک اقدام غیر منتظره نام تیم کوچین آمل نیز در این میان دیده می شد.

کوچین که پیش از این در چند نوبت جواز حضور در لیگ برتر بسکتبال را کسب کرده بود اما با تصمیم مدیران ارشد شرکت لبنی کاله تصمیم به عدم تیمداری در لیگ برتر گرفته بود اما امسال بدون سر و صدا تصمیم به تیمداری گرفتند.

اسامی تیم های شرکت کننده در قرعه کشی این دوره از مسابقات لیگ برتر بسکتبال بدین شرح می باشد؛

پالایش نفت آبادان، آویژه صنعت پارسا مشهد، اکسون تهران، رعد پدافند هوایی شهرکرد، شورا و شهرداری قزوین، خانه بسکتبال کردستان، مس رفسنجان، شیمیدر قم، مهرام تهران، شهرداری بندرعباس، شهرداری گرگان، ذوب آهن اصفهان، صنعت مس کرمان، کوچین آمل، آینده سازان تهران و خانه بسکتبال جهرم
علی گرجی پور

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی