امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۵۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“،  سادات تبار : لیگ ایران در بخش امکانات و سخت افزاری اصلا قابل قیاس با لیگ چین نیست ؛ بازیکنانی ایرانی پتانسیل حضور در تیم های اروپایی را دارند.

به گزارش دریای ورزش“، محسن سادات تبار لژیونر مازندرانی فوتسال در گفتگو با دریای ورزش گفت : فصل قبل در تیم ووهان چین حضور داشتم که به دلیل بیماری کرونا نیم فصل مجبور شدم به کشور برگردم و قرار شد بهمن ماه که همزمان با شروع تمرینات نیم فصل دوم می شد به کشور چین برگردم متاسفانه حضورم با توجه به بیماری کرونا منتفی شد  ولی همچنان با باشگاه قرارداد داشتم ولی هرچه باشگاه تلاش و رایزنی کرد هم از لحاظ مالی توجیه اقتصادی برایشان نداشت و هم برنامه لیگ چندین بار تغییر پیدا می کرد و بازی ها عقب افتاد ، حدود ۲۰ روز پیش بازی های لیگ چین به صورت متمرکز و فشرده به پایان رسید .

وی در خصوص کیفیت بازی های لیگ چین با کشورمان اظهار داشت : کیفیت بازیکنان ایرانی خیلی بالاست ، بازیکنان ایرانی نه در آسیا بلکه در اروپا هم حرف اول را میزنند و از کیفیت خوبی برخوردار هستند و اگر به خاطر مسائل روادید و ویزا نباشد به راحتی می توان گفت بازیکنان ایرانی پتانسیل حضور در تیم اروپایی را دارند .

وی افزود : در لیگ چین قوانین هر ساله تغییر می کند به طور مثال در فصل گذشته در هر بازی تنها یک خارجی می توانست در زمین بازی کند و عملا شما باید جور یک تیم را بکشید و به شما به عنوان یک بازیکن نگاه نمی شود بلکه به عنوان یک تمام کننده تمام عیار نگاه می شود .

سادات تبار ادامه داد : در فصول گذشته چند بازیکن ایرانی به لیگ چین آمدند اما نتوانستند حتی یک نیم فصل دوام بیاورند ، این دلیل بر ضعیف بودن آنها نیست قطعا آنها خوب بودند ولی در فضای لیگ چین بازی کردن سخت است به این دلیل که شما باید جای حداقل ۲ نفر در زمین بازی تلاش داشته باشید .

وی در  خصوص بخش امکانات و زیر ساخت های لیگ فوتسال چین نسبت به لیگ ایران بیان داشت : لیگ ایران در بخش امکانات و سخت افزاری اصلا قابل قیاس با لیگ چین نیست ، چه از لحاظ پخش تلویزیونی ، امکانات باشگاهی ،  سالن های استاندارد و … آنها می توانند به راحتی میزبان جام جهانی باشند .

سادات تبار در مورد آینده خود گفت : چون در سالهای اخیر در خارج از ایران حضور داشتم تلاشم بر این است که بتوانم در خارج از ایران بازی کنم ، پیشنهاد خوبی از یکی از تیم های لیگ تایلند داشتم که به خاطر بیماری کرونا حضور من در لیگ تایلند کنسل شد .

 

 

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی