امروز

سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۵۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، فاضلی: نباید با هر جنجال و کاری داور را تحت تاثیر قرار داد ؛ به میرزازاد اعتماد کامل دارم .

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از روابط عمومی باشگاه نساجی مازندران، دکتر وحید فاضلی سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از بازی با تراکتور در ابتدا درگذشت استاد محمود یاوری را تسلیت گفت و اظهار کرد: امیدوارم قدر بزرگ‌ترها را بدانیم و از مشاوره‌های آنها استفاده کنیم و در کنارشان باشیم، احترام به آنها احترام به خودمان است.

وی درخصوص بازی در برابر تراکتور افزود: تیم تراکتور تیم بزرگی است و ستاره‌های زیاد و مربی خوبی دارد. ذهنیت تیم تراکتور در بازی فردا با توجه به اینکه یکی از تیم‌های مدعی لیگ بوده، بُرد است. ولی ما نساجی و تنها نماینده خط سرسبز شمال کشور در لیگ برتر هستیم. ما هم با این ذهنیت وارد بازی می‌شویم که تا ثانیه آخر سختکوش و متمرکز باشیم تا بتوانیم نتیجه خوبی را به‌دست بیاوریم.

سرمربی نساجی مازندران ادامه داد: خدا را شاکریم که مصدوم و محرومی نداریم، جواب تست کرونای همه اعضای تیم هم منفی بود و با شرایطی خوب به لطف خدا وارد زمین می‌شویم.

دکتر فاضلی در پاسخ به این سوال که نساجی بعد از رفتن علیرضا حقیقی، گلر اسم و رسم‌داری را جذب نکرده، آیا در ادامه فصل در پی جذب گلر هستید، خاطرنشان کرد: ما در بازی قبل نیما میرزازاد را در درون دروازه قرار دادیم. اعتماد کامل به میرزازاد دارم و اعتقادم این است که این گلر می‌تواند آینده فوتبال ایران باشد و نیاز ما را در این پست رفع کند. ضمن اینکه مهرداد طهماسبی باتجربه را هم کنار او داریم. حتی حسین خطیر به‌عنوان یک گلر جوان‌تر در کنار ماست. نیما در جام‌جهانی گلر تیم ملی جوانان بود و اگر قدر خودش را بداند می‌تواند به‌عنوان گلر تیم ملی بزرگسالان هم در جام‌جهانی حضور پیدا کند.

وی در پاسخ به این سوال که برخی تیم‌ها در هفته اول نسبت به کوبل و چیدمان داوری اعتراض داشتند، آیا شما هم چنین نظری دارید، گفت: به‌دنبال این هستم که فضایی درست شود برای داوری تا رویکرد ما این نباشد که با جنجال یا به هر نحو دیگری داوری را تحت تاثیر قرار دهیم. برای پیاده و نهادینه شدن این فلسفه سعی و به‌نوبه خودم کمک می‌کنم. ضمن اینکه در بازی فردا هم آقای رضا کرمانشاهی که در چند سال اخیر هم برای ما داوری داشته، نهایت عدالت را برای رعایت کرده است.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی