امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۵۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مصدومیت های متعدد بازیکنان تیم فوتبال رایکا بابل، این روز‌ها به مشکل جدیدی برای این تیم تبدیل شده است.

به گزارش دریای ورزش“، تیم رایکا بابل پنجشنبه هفته گذشته در ورزشگاه پارس شیراز میهمان تیم قشقایی بود که شاگردان نادر دست نشان در تیم فوتبال رایکا بابل موفق شدند با نتیجه ۲ بر صفر از سد میزبان خود عبور کنند.

رایکایی‌ها در حالی به شیراز سفر کرده بودند که چند بازیکن تاثیرگذار خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند.

میلاد باقری، محمد رضی پور، سعید حیدری، مهرداد قاسمی نژاد، شاهین عباسیان و ابوالفضل درویشوند لیست بلند بالای مصدومان تیم رایکا بابل بودند که این امر کار نادر دست نشان سرمربی تیم رایکا را برای چینش مهره‌های اصلی خودش بسیار سخت کرده بود.

از سوی دیگر سعید ابراهیم پور دروازبان شماره یک رایکایی‌ها که در بازی مقابل پارس جنوبی جم مصدوم شده بود با چند جلسه فیزیوتراپی خود را به بازی ملوان رسانده بود، اما در بازی با ملوان نیز با برخورد شدیدی که در دقایق ابتدایی نیمه دوم با عیسی پرتو بازیکن تیم ملوان داشت مصدومیتش تشدید شد و یک نیمه را با مصدومیت بازی کرد.

ابراهیم پور که هنوز دوران درمان مصدومیتش به پایان نرسیده بود با تیم رایکا برای بازی مقابل تیم قشقایی به شیراز رفت، اما در تمرین روز قبل از بازی این تیم در شیراز دوباره مصدومیتش تشدید شد تا نگرانی‌های کادرفنی این تیم بیشتر شود.

البته این پایان کار نبود و در جریان دیدار دو تیم رایکا بابل و قشقایی شیراز نیز احسان داوود زاده به دلیل مصدومیت از زمین خارج شد.

در دقایق پایانی این مسابقه نیز سید جواد شفیعی مدافع میانی تیم رایکا در اثر برخورد شدید با بازیکنان حریف به شدت آسیب دید، ولی با همان شرایط به بازی ادامه داد.

با این شرایط کادر فنی رایکا باید چشم انتظار نظر پزشک تیم و جواب تست‌های پزشکی بازیکنان مصدومش باشد، چون حضور این بازیکنان مصدوم در بازی بعدی تیم رایکا در هاله‌ای از ابهام است.

تیم فوتبال رایکا بابل در پنجمین بازی خود در لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور، ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۲۶ آذر ماه در ورزشگاه شهدای هفتم تیر بابل میزبان تیم چوکا تالش خواهد بود./باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی