امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۱۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی تیم والیبال هراز آمل گفت: در سال منتهی به المپیک تمام بازیکنان به دنبال این هستند که بتوانند توانایی واقعی خود را بروز دهند.

به گزارش دریای ورزش“، بهروز عطایی درمورد عملکرد تیمش در فصل نقل و انتقالات و جدایی حمزه زرینی از این تیم اظهار داشت: زرینی با توافق از تیم هراز جدا شد. او امسال عملکرد خوبی در تیم هراز داشت و در نهایت هم در کمال دوستی و تعامل جمع ما را ترک کرد. پس از قطعی شدن جدایی زرینی ما نقاط ضعف و قوت خود را بررسی کردیم و برای جذب قائمی به جمع بندی رسیدیم.

وی ادامه داد: قائمی پیش از این هم در آمل بازی کرده بود و امسال هم تصمیم داشت در تیمی حضور داشته باشد که بتواند توانایی های خود را نشان دهد تا بازهم بتواند جای خود در تیم ملی را پس بگیرد. به هر حال امسال سال المپیک است و همه بازیکنان با تمام توان در مسابقات باشگاهی حضور پیدا می کنند. قائمی امسال در قطر حضور داشت و در نیم فصل تصمیم گرفت به لیگ ایران بازگردد.

سرمربی تیم والیبال هراز آمل خاطرنشان کرد: در ادامه فصل نقل و انتقالات ما با طیب عینی هم به توافق رسیدیم. عینی بازیکن آینده داری است و در تیم ملی جوانان هم شاگرد من بود. او در تیم خاتم بازی می کرد، اما در نیم فصل دوم تصمیم گرفت به آمل بیاید.

عطایی عنوان کرد: شرایط تیمی ما خوب است و در تلاش هستیم تا در نیم فصل دوم عملکری بهتر از نیم فصل اول داشته باشیم. در ادامه راه مسابقات فشرده خواهد شد و قطعاً کار برای تمام تیم ها سخت خواهد بود./ فارس

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی