امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۳۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، مسابقات هفته‌های سوم و چهارم لیگ تیراندازی با کمان، یادواره شهدای سلامت برگزار شد.

به گزارش دریای ورزش“، هفته سوم و چهارم لیگ تیراندازی با کمان، یادواره شهدای اقتدار و سلامت در بخش مردان برگزار شد.

در هفته سوم و در ریکرو مردان، تیم دانشگاه آزاد با نتیجه ۴ بر یک مقابل هیات چهارمحال و بختیاری به برتری رسید. آکادمی راد با همین نتیجه  از سد سپاهان گذشت. نفت امیدیه با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل کمانداران پایتخت به پیروزی دست یافت و نیروی زمینی اردبیل با نتیجه ۴ بر یک مقابل مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری رسید.

در هفته چهارم و در ریکرو مردان، کمانداران پایتخت با نتیجه ۴ بر یک مقابل هیات چهارمحال و بختیاری به پیروزی رسیدند. نیروی زمینی اردبیل به برتری ۵ بر صفر برابر سپاهان دست یافت. دانشگاه آزاد با همین نتیجه از سد هدف طلایی گذشت و نفت امیدیه با نتیجه ۴ بر یک مقابل مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری رسید.

در هفته سوم و در رده کامپوند مردان، تیم سپاهان برابر فولاد آلیاژی ایران با نتیجه ۵ بر صفر بازی را واگذار کرد. تیم کمانداران پایتخت با نتیجه ۴ بر یک برابر هیات آبیک به برتری رسید. تیم آلفا با همین نتیجه مقابل هیات کرمانشاه پیروز شد و تیم مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل نفت امیدیه به برتری رسید.

در هفته چهارم و در رده کامپوند مردان، تیم سپاهان با نتیجه ۳ بر ۲ مقابل مقاومت عاشورای آذربایجان شرقی به برتری رسید. تیم آلفا و هیئت کرمانشاه با نتیجه مشابه ۵ بر صفر مقابل کمانداران پایتخت و نفت امیدیه به برتری رسیدند. آکادمی راد با نتیجه ۴ بر یک مقابل فولاد آلیاژی ایران پیروز شد.

در مسابقات برگزار شده و در ماده ریکرو، رضا شبانی از دانشگاه آزاد با امتیاز ۳۴۶، صادق کبودانی با امتیاز ۳۳۰ از تیم نیروی زمینی اردبیل و صادق اشرفی با امتیاز ۳۲۲ از دانشگاه آزاد بهترین امتیاز را کسب کردند.

در ماده کامپوند هم، محمدصالح پالیزبان با امتیاز ۳۵۶ از آکادمی راد، نیما محبوبی و مجید احمدی از تیم آلفا با امتیاز ۳۵۲ در رده اول تا سوم از لحاظ امتیاز قرار گرفتند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی