امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۱۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، سرمربی نساجی مازندران گفت : روند ما در چند هفته اخیر به‌لحاظ تاکتیکی و ایجاد موقعیت، خوب بود.

به گزارش دریای ورزش“، وحید فاضلی سرمربی نساجی مازندران در نشست خبری پیش از دیدار با پیکان تهران با بیان اینکه تیم پیکان از لحاظ ساختاری و فنی از سال گذشته پیشرفت قابل توجهی داشت، اظهار کرد: دکتر اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه پیکان هم مثل آقای امیری مدیرعامل باشگاه نساجی یک مدیر جوان، بادانش و فوتبالی هستند. آقای مهدی تارتار سرمربی پیکان نیز از مربیان فنی و تاکتیکی هستند که باعث شدند این مجموعه امسال نتایج خوبی را کسب کند.

وی با اشاره به اینکه بازی کردن در مقابل تیم‌های آقای تارتار همیشه سخت است، افزود: اما ما به‌عنوان تیم نساجی مازندران تلاش می‌کنیم تا تیم سختکوشی باشیم، بازی چشم‌نوازی را ارائه دهیم و موجب خوشحالی هواداران عزیزمان شویم. هوادارانی که در روزهای اخیر انرژی مثبت‌شان به ما می‌رسد و قوت قلب ما هستند. از آنها تشکر می‌کنم و انشاالله که بتوانیم پاسخگوی محبت‌های‌شان باشیم. امیدوارم امتیاز ایده‌آل یعنی سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

سرمربی نساجی مازندران در پاسخ به این سوال که نساجی شروع خوبی داشت اما دچار افت شد، عنوان کرد: در فوتبال یکسری نتایج پیش می‌آید، من این سوال را با یک طرح یک سوال پاسخ می‌دهم، الان با دو نتیجه مساوی که تیم پرسپولیس در دو هفته گذشته کسب کرده، آیا می‌توان گفت که این تیم در آینده موفق و قهرمان نمی‌شود؟ هشت هفته را پشت‌سر گذاشتیم، روند خوبی داشتیم در چهار هفته اول امتیازات خوبی را کسب کردیم، در چهار هفته دوم هم در نیمه اول بازی با سپاهان و در نیمه دوم بازی با مس رفسنجان خوب نبودیم اما در بقیه بازی‌ها خوب بودیم و به‌خصوص در دو هفته اخیر با توجه به بازی‌های خوبی که ارائه دادیم و موقعیت‌های خوبی که ایجاد کردیم، حداقل حق‌مان در دو بازی گذشته چهار امتیاز بود ولی تلاش می‌کنیم در چهار هفته سوم، این نتایج را جبران کنیم. از هواداران می‌خواهم کمی صبور باشند، کمک کنند تا با تزریق آرامش به تیم، روند خوب‌مان در چهار هفته اول را در چهار هفته سوم نیز تکرار کنیم.

دکتر فاضلی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کنید حمایت باشگاه از شما تا چه وقت ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: تا الان باشگاه از من حمایت کرده، باشگاه در جریان تغییرات و همه مسائل تیم ما هست. روند ما در چند هفته اخیر به‌لحاظ تاکتیکی و ایجاد موقعیت، خوب بود، و اگر همین روند را ادامه دهیم قطعاً نتیجه لازم را هم به‌دنبال خواهد داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از نظر روحی و روانی، بازیکنان ریکاوری شده‌اند، خاطرنشان کرد: بازیکنان ما در شرایط خوبی به‌سر می‌برند، در دو هفته اخیر به این خودباوری رسیدند که ما می‌توانیم در مقابل تیم‌های بزرگ قد علم کنیم و بازی خوبی ارائه دهیم. همین مسئله به آنها کمک کرده تا روحیه و اعتماد به‌نفس خوبی داشته باشند تا در ادامه راه کمک‌حال ما باشند.

سرمربی نساجی مازندران گفت: جا دارد هم از هواداران تشکر کنم و هم از مالک، هیات مدیره و مدیریت باشگاه که در این روزها حمایت‌شان را از ما نشان دادند. این حمایت‌ها قوت قلب ما و بازیکنان است.

دکتر فاضلی در مورد داوری‌ها یادآور شد: در یک برنامه تلویزیونی هم درخصوص بازی نساجی و فولاد اشاره شد صحنه‌ای که بر روی ایوب کلانتری اتفاق افتاد، می‌توانست پنالتی باشد و صحنه پیش از گل فولاد هم خطایی از جانب بازیکنان ما صورت نگرفت. این اشتباهات در بازی ما با تراکتور هم رخ داد. خواهش می‌کنم اگر بنده به‌عنوان یک مربی جوان قرار است پیشرفت کنم، با مسائل فنی رشد کنم و اگر قرار است بسوزم، نباید با اشتباهات داوری چنین اتفاقی برایم بیفتد. نساجی قدمت و هوادار دارد و مطمئناً در درون زمین هم بازیکنان می‌دانند که باید این قدمت و پرهوادار بودن را به تیم‌های حریف غالب بکنند.

همچنین مجتبی ابراهیمی مدیر رسانه‌ای تیم نساجی مازندران در پایان درگذشت استاد یونس علیشیری عکاس باسابقه کشورمان را به جامعه ورزش و عکاسان ورزشی تسلیت گفت.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی