امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۳۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

دریای ورزش“، دیدار دو تیم امید کیان بابل و فولاد خوزستان با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت.

به گزارش دریای ورزش“ و به نقل از روابط عمومی باشگاه کیان سام بابل؛ از سری مسابقات لیگ برتر امیدهای کشور دو تیم امید کیان بابل و فولاد خوزستان از ساعت ۱۴ امروز در زمین ورزشی شهید باباگلی موزیرج به مصاف هم رفتند که در پایان این بازی، دو تیم به تساوی ۲-۲ رضایت دادند.

در نیمه اول این بازی و بر روی ارسال زیبای حامد علیزاده، ضربه سر دقیق علی محمدی به طور دروازه فولاد چسبید. در ادامه و بر روی غافلگیری مدافعان کیان، علیرضا سواری موفق شد برای فولاد گلزنی کند. در ادامه و روی حرکت انفرادی مهدی ابراهیم‌پور، داور می‌توانست برای کیان پنالتی اعلام کند که با اشتباه داور، پنالتی اعلام نشد تا ابراهیم‌پور با مصدومیت زمین مسابقه را ترک کند و بازی با نتیجه ۱-۱ در نیمه اول تمام شود.

در ادامه و زمانی که بازیکنان کیان، از حمایت هواداران حاضر در ورزشگاه بهره مند بودند، حامد علیزاده بازهم پاس گل داد. سانتر زیبای علیزاده از روی نقطه کرنر به محمد باباجان زاده رسید و وی با ضربه سری قدرتمند، توانست کیان را ۲-۱ جلو بیاندازد. در ثانیه‌های پایانی بازی، روی غافلگیری دروازه‌بان کیان و شوت از راه دور امیر جلالی، فولاد گل تساوی را به ثمر رساند و بازی با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت تا دو امتیاز حیاتی از چنگال بابلی‌ها عبور کند.

برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد

قالب وردپرسدانلود رایگان قالب وردپرسپوسته خبری ایرانیقالب مجله خبریطراحی سایتپوسته وردپرسکلکسیون طراحی